جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: جانشین فرماندهی انتظامی دشتستان استان بوشهر از دستگیری 12 سارق اینترنتی به اتهام برداشت غیرمجاز از حساب های بانکی مردم دراین شهرستان خبر داد.به گزارش فکرشهر، سرهنگ ˈابوالقاسم پاکدامنˈ در جمع خبرنگاران افزود: درپی ارائه شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر برداشت غیرمجاز از حساب بانکی آنها، موضوع در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.وی گفت: در بررسی های اولیه مشخص شد که برداشت ها به صورت خرید شارژ تلفن همراه و اطلاع از رمز دوم کارت عابر بانک افراد بوده است.
کد خبر: ۴۴۹۵
دوشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۱:۴۳

فکرشهر: جانشین فرماندهی انتظامی دشتستان استان بوشهر از دستگیری 12 سارق اینترنتی به اتهام برداشت غیرمجاز از حساب های بانکی مردم دراین شهرستان خبر داد.

به گزارش فکرشهر، سرهنگ ˈابوالقاسم پاکدامنˈ در جمع خبرنگاران افزود: درپی ارائه شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر برداشت غیرمجاز از حساب بانکی آنها، موضوع در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.

وی گفت: در بررسی های اولیه مشخص شد که برداشت ها به صورت خرید شارژ تلفن همراه و اطلاع از رمز دوم کارت عابر بانک افراد بوده است.

پاکدامن افزود: درمجموع 63 میلیون ریال از حساب این افراد توسط سارقان برداشت شده که در این ارتباط 10 پرونده تشکیل یافت.

وی بیان کرد: کارشناسان پلیس فتا با انجام تحقیقات علمی و تخصصی و تجزیه و تحلیل اطلاعات بدست آمده متهمان را شناسایی کردند و پس از هماهنگی با مقام قضایی 12 نفر دراین ارتباط دستگیر منتقل شدند.

وی گفت: متهمان در بازجویی ها در مواجهه با شواهد و قرائن ارائه شده از سوی پلیس به بزه انتسابی اعتراف و به همراه پرونده برای سیرمراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

جانشین فرماندهی انتظامی دشتستان افزود: پلیس آگاهی این شهرستان پس از وقوع چندین فقره سرقت خودرو پراید، متهمی را دستگیر که در تحقیقات و بازجویی ها به سرقت شش فقره خودرو اعتراف کرد.

پاکدامن گفت: ماموران پلیس آگاهی دشتستان در برخورد قاطع با سرقت موتورسیکلت اعضای یک باند سه نفره سرقت موتورسیکلت را دستگیر که آنها به 13 فقره سرقت موتورسیکلت از واحدهای آپارتمانی اعتراف کردند. 

منبع:ایرنا

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر