جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان دشتستان استان بوشهر گفت: دو محموله قاچاق کالا شامل ظروف استیل و پارچه درمجموع به ارزش 10 میلیارد ریال در این شهرستان کشف و ضبط شد.به گزارش فکرشهر، سرهنگ ابوالقاسم پاکدامن درجمع خبرنگاران افزود: ماموران این فرماندهی درهنگام کنترل وسائط نقیله در محور خروجی شهرستان به یک دستگاه خودرو حامل پارچه قاچاق مشکوک و آن را توقیف کردند.وی اضافه کرد: دربازرسی های صورت گرفته از این خودرو 262 کیسه پارچه فاقد مدرک گمرکی به ارزش پنج میلیارد ریال کشف شد. 
کد خبر: ۴۵۴۵
چهارشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۲:۴۵

فکرشهر: جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان دشتستان استان بوشهر گفت: دو محموله قاچاق کالا شامل ظروف استیل و پارچه درمجموع به ارزش 10 میلیارد ریال در این شهرستان کشف و ضبط شد.
به گزارش فکرشهر، سرهنگ ابوالقاسم پاکدامن درجمع خبرنگاران افزود: ماموران این فرماندهی درهنگام کنترل وسائط نقیله در محور خروجی شهرستان به یک دستگاه خودرو حامل پارچه قاچاق مشکوک و آن را توقیف کردند.

وی اضافه کرد: دربازرسی های صورت گرفته از این خودرو 262 کیسه پارچه فاقد مدرک گمرکی به ارزش پنج میلیارد ریال کشف شد. 

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی دشتستان بیان کرد: همچنین یک دستگاه کامیون حامل ظروف استیل قاچاق در محور خروجی دشتستان توقیف و در بازرسی از این خودرو تعداد 699 کارتن ظروف استیل فاقد مدارک گمرگی به ارزش پنج میلیارد ریال بدست آمد. 

پاکدامن گفت: دراین ارتباط سه نفر متهم به همراه پرونده تشکیل شده برای طی مراحل قانونی به مقام های قضایی تحول شدند. 

منبع: ایرنا

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر