پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: ابوالفضل خلیجی نونهال تکواندو کار از اهالی بندر دیلم  به تیم استیل البرز تهران پیوست.به گزارش فکرشهر، ابوالفضل خلیجی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار کرد: اخیراً با عقد قراردادی به عضویت تیم لیګ برتری استیل البرز تهران پیوسته‌ام و در مسابقات کشوری که در همدان برګزار می‌شود شرکت می‌کنم.وی افزود: استان بوشهر هر چند به عنوان منطقه محرومی شناخته می‌شود اما در زمینه رشته‌های مختلف ورزشی از استعدادهای زیادی برخوردار است که در صورت توجه و فراهم شدن بسترهای مناسب امکان توسعه و کسب افتخارات زیاد وجود دارد.
کد خبر: ۴۵۵۵
چهارشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۳:۳۰

فکرشهر: ابوالفضل خلیجی نونهال تکواندو کار از اهالی بندر دیلم  به تیم استیل البرز تهران پیوست.

به گزارش فکرشهر، ابوالفضل خلیجی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار کرد: اخیراً با عقد قراردادی به عضویت تیم لیګ برتری استیل البرز تهران پیوسته‌ام و در مسابقات کشوری که در همدان برګزار می‌شود شرکت می‌کنم.

وی افزود: استان بوشهر هر چند به عنوان منطقه محرومی شناخته می‌شود اما در زمینه رشته‌های مختلف ورزشی از استعدادهای زیادی برخوردار است که در صورت توجه و فراهم شدن بسترهای مناسب امکان توسعه و کسب افتخارات زیاد وجود دارد.

خلیجی که در کارنامه ورزشی خود قهرمانی کشور و کسب فنی‌ترین تکواندو کار در رده سنی نونهالان را به ثبت رسانده است، گفت: آنچه برایم اهمیت دارد فعالیت ورزشی همراه با جدیت در امر تحصیل است و می‌کوشم تا همزمان در هر دو بخش موفقیت کسب کنم.

این تکواندوکار اضافه کرد: در زمینه ورزشی مدیون خانواده، مربیان در دیلم و بوشهر هستم و امیدوارم بتوانم باعث سربلندی استان بوشهر شوم.

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر