جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر:  در نشست کمیته حمل و نقل و سوخت شهرستان، مشکل ایاب و ذهاب مردم خارگ بررسی شد .به گزارش فکرشهر، فرماندار بوشهر در این شست با اشاره به همراه بودن همیشگی مردم خارگ با ادارات و مسئولین،  گفت: یکی از مشکلات اساسی مردم خارگ، ایاب و ذهاب دریایی آنها بود که با رایزنی های انجام شده توسط فرمانداری و مسئولین مربوطه، شناوری از سوی بخش خصوصی جهت حمل مسافرین خریداری شده است .حسن ابراهیمی تاکید کرد: شناور فوق با قیمت 8 میلیارد تومان  و دارا بودن تمامی استانداردهای لازم دریایی قدرت حرکت و تردد در هر شرایط جوی  را دارا می باشد.
کد خبر: ۴۵۶۸
چهارشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۷:۴۹

فکرشهر:  در نشست کمیته حمل و نقل و سوخت شهرستان، مشکل ایاب و ذهاب مردم خارگ بررسی شد .

به گزارش فکرشهر، فرماندار بوشهر در این شست با اشاره به همراه بودن همیشگی مردم خارگ با ادارات و مسئولین،  گفت: یکی از مشکلات اساسی مردم خارگ، ایاب و ذهاب دریایی آنها بود که با رایزنی های انجام شده توسط فرمانداری و مسئولین مربوطه، شناوری از سوی بخش خصوصی جهت حمل مسافرین خریداری شده است .

حسن ابراهیمی تاکید کرد: شناور فوق با قیمت 8 میلیارد تومان  و دارا بودن تمامی استانداردهای لازم دریایی قدرت حرکت و تردد در هر شرایط جوی  را دارا می باشد.

وی یاد آور شد: این شناور هم اکنون در دوبی و منتظر سیر مراحل قانونی جهت ورود و فعالیت در مسیر بوشهر-خارگ و گناوه - خارگ و بلعکس می باشد.

در این نشست قیمت پیشنهادی حمل مسافر بوشهر – خارگ مبلغ 20 هزار تومان و گناوه – خارگ مبلغ 15 هزار تومان مصوب گردید که برای تایید نهایی به استانداری بوشهر ارسال شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بوشهر، یارانه 50 درصدی مصوب هیات دولت در خصوص تهیه بلیط اهالی بومی خارگ در این مسیر کما فی السابق پابرجاست.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر