سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۵۷۵۷
پنجشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۳:۱۶

فکرشهر:  معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری بوشهر گفت: ظرفیت‌های اقتصادی استان بوشهر برای سرمایه‌گذاری مطلوب است.

به گزارش فکرشهراز  مهر، سعید زرین‌فر ظهر پنجشنبه در نشست بررسی چگونگی مشارکت سرمایه گذاری بنیاد برکت در استان بوشهر اظهار داشت: تاکنون اقدامات خوبی از سوی بنیاد برکت در استان بوشهر صورت گرفته است.

وی با اشاره به ظرفیت‌های بالای استان بوشهر برای سرمایه‌گذاری خاطرنشان کرد: بنیاد برکت در راستای کمک به نیازمندان و رفع مشکلات جامعه تلاش و همت بالایی داشته است و شاهد اجرای طرح‌های اقتصادی و محرومیت‌زدایی این نهاد هستیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری بوشهر با اشاره به مشارکت بنیاد برکت در زمینه طرح‌های تولیدی و اقتصادی و ایجاد اشتغال بیان کرد: یکی از مهمترین اهداف بنیاد برکت کمک به توسعه مناطق مختلف است.

وی ادامه داد: با توجه به سیاستگذاری بنیاد برکت، زمینه مشارکت در ظرفیت‌های استان برای سرمایه‌گذاری از جمله حوزه‌های شیلاتی، فرآوری مواد غذایی، صادرات مواد معدنی و دیگر عرصه‌ها فراهم است.

زرین‌فر با اشاره به ظرفیت‌ها اقتصادی و سرمایه‌گذاری استان بوشهر بیان کرد: از جمله این ظرفیت‌ها می‌توان به تجارت و دریانوردی، صنایع نفت و گاز و پتروشیمی، کشاورزی، صیادی و آبزی‌پروری و ... اشاره کرد.

وی ادامه داد: کمک به نیازمندان، ساخت مدارس و مساجد و دیگر زیرساخت‌ها مردم در مناطق محروم و روستایی از جمله اقدامات قابل توجه بنیاد برکت بوده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر