سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: به مناسبت 17 مرداد سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگارخبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا)، از خبرنگاران و اصحاب رسانه درشهرستان دیر تجلیل شد.به گزارش فکرشهر، در این آیین فرماندار دیر ضمن تبریک روز خبرنگارگفت: رسانه چون بخشی از اجزا دموکراسی است باید واقعیت های جامعه را انعکاس دهد.حمزه اعتماد افزود: یکی از ویژگی های خبر این است که خبرباید خوب، درست، روشن، جامع و بدور از هرگونه ایهام و کنایه به دورباشد.وی گفت: خبرنگاران با تیزهوشی و دقت نقش پل ارتباطی بین مردم ومسوولان ایفامی کنند وپاسخ های مسوولان رابه اطلاع وآگاهی مردم می رسانند.
کد خبر: ۴۶۱۸
شنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۷

فکرشهر: به مناسبت 17 مرداد سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگارخبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا)، از خبرنگاران و اصحاب رسانه درشهرستان دیر تجلیل شد.

به گزارش فکرشهر، در این آیین فرماندار دیر ضمن تبریک روز خبرنگارگفت: رسانه چون بخشی از اجزا دموکراسی است باید واقعیت های جامعه را انعکاس دهد.

حمزه اعتماد افزود: یکی از ویژگی های خبر این است که خبرباید خوب، درست، روشن، جامع و بدور از هرگونه ایهام و کنایه به دورباشد.

وی گفت: خبرنگاران با تیزهوشی و دقت نقش پل ارتباطی بین مردم ومسوولان ایفامی کنند وپاسخ های مسوولان رابه اطلاع وآگاهی مردم می رسانند.

فرماندار دیر با اشاره به انتظارات خبرنگاران از مسوولان بیان کرد: انتظارات خبرنگاران از مسوولان پاسخ سازنده است وتوقع مسوولان از خبرنگاران انعکاس درست اخبار و واقعیت های جامعه است.

وی اضافه کرد: مسوولان باید با اصحاب رسانه تعامل درستی داشته باشند وهمیشه درب اتاق فرماندار ومسوول روی خبرنگار بازاست.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری دیر گفت: خبرنگاران پل ارتباطی بین مردم ومسوولان هستند.

سیدعلی پاک نژاد افزود: با کمک اصحاب رسانه و وحدت وهمدلی می توانیم در توسعه وپیشرفت شهرستان موثر باشیم.

وی گفت: در تاریخ شهرستان دیر برای اولین بار تصمیم گرفته شدبه پاس قدردانی از تلاش های خبرنگاران شهرستان در روز 17مرداد روز خبرنگار از خبرنگاران تجلیل شود.

وی اضافه کرد: به منظور ارتباط و وحدت و همدلی بیشتر میان اصحاب رسانه با مسوولان برنامه خوبی در نظرداریم.

رییس اداره فرهنگ وارشاد دیرگفت: رسانه رسالت خطیری برعهده دارد وباید برای توسعه وپیشرفت شهرستان تلاش جدی داشته باشد.

غلامرضا ناطقی پورافزود: تصمیم داریم با برگزاری دوره های آموزش و آشنایی با قوانین کار خبری خبرنگاران را در رسالت عظیم خود مصمم وقوی کنیم.

وی درباره با رعایت اخلاق رسانه ای گفت: تاکید داریم که رعایت اخلاق رسانه ای به عنوان هنر یک خبرنگار همیشه مد نظر باشد.

یکی از فعالان عرصه رسانه استان بوشهر نیز در این نشست گفت: نیروهای رسانه ای این شهرستان در استان سرآمد هستند که باید قدردان تلاش آنان باشیم.

علی هوشمند افزود: باید مسائل ومشکلات خبرنگاران را با راه اندازی یک تشکل صنفی توسط خبرنگاران پیگیری کرد.

وی ساماندهی سایت ها را مهم دانست وگفت: با شناختی که از مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر دارم ایشان علاقه زیادی دارد که سایت های استان ساماندهی شوند و مشکلات خبرنگاران را پیگیری کند.

دراین جلسه هرکدام از خبرنگاران به بیان مشکلات حوزه کاری خود پرداختند ودر پایان از فعالان عرصه خبر در شهرستان دیر با لوح سپاس وهدایایی تجلیل بعمل آمد. 

منبع:ایرنا

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر