سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: استاندار بوشهر گفت:  نگاه دولت تدبير و اميد ودولت‌مردان به تامين امنيت شغلي و دفاع از حقوق حرفه‌اي خبرنگاران و روزنامه نگاران است.به گزارش فکرشهر و به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، دکتر مصطفی سالاری در پیامی به مناسبت روز خبرنگار با تبریک این روز گفت:  دولت تدبیر و امید خود را در مقابل تمام خبرنگاران به نمايندگي از افكار عمومي پاسخگو دانسته و بر اين تعهد خود پايدار خواهد ماند.متن پيام استاندار بوشهر به مناسبت روز خبرنگار چنین است:
کد خبر: ۴۶۱۹
شنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۶

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت:  نگاه دولت تدبير و اميد ودولت‌مردان به تامين امنيت شغلي و دفاع از حقوق حرفه‌اي خبرنگاران و روزنامه نگاران است.

به گزارش فکرشهر و به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، دکتر مصطفی سالاری در پیامی به مناسبت روز خبرنگار با تبریک این روز گفت:  دولت تدبیر و امید خود را در مقابل تمام خبرنگاران به نمايندگي از افكار عمومي پاسخگو دانسته و بر اين تعهد خود پايدار خواهد ماند.

متن پيام استاندار بوشهر به مناسبت روز خبرنگار چنین است:

هفدهم مرداد ماه، روز خبرنگار و يادآور مجاهدت خبرنگاراني كه جان در كف اخلاص گذاشتند تا رسالت خود را به سرانجام رسانند، صميمانه گرامي ميداريم و به تمامي خبرنگاراني كه به رسالت خطير خود در عرصه اطلاع رساني، ايمان دارند و دانستن را حق مردم مي دانند و با رعايت اخلاق حرفه اي، شجاعانه در جهت نهادينه شدن حقوق شهروندي تلاش مي‌كنند، درود مي‌فرستيم.

مفتخريم كه در دولت تدبير و اميد، نگاه دولت‌مردان به تامين امنيت شغلي و دفاع از حقوق حرفه‌اي خبرنگاران و روزنامه نگاران است تا آنان آزادانه در حيطه وظايف و دل‌مشغولي‌هاي انساني خود گام بردارند و با امنيت و آرامش بتوانند در جهت انعكاس نيازها و مطالبات گوناگون مردم عزيز ايران قلم زنند تا در فضائي آزاد، آرام و شفاف، دولتمردان با آگاهي از نيازها و مطالبات مردم، در جهت رفع و برآورده سازي آنها اقدام نمايند.

دولت تدبير و اميد بر اساس ميثاقي كه با ملت و شهيدان عرصه خبر همچون شهيدان صارمي‌ها و شاهيني‌ها و... بسته است، خود را در مقابل تمام خبرنگاران به نمايندگي از افكار عمومي پاسخگو دانسته و بر اين تعهد خود پايدار خواهد ماند.

شايسته است در اين روز مهم، از تلاش، دلسوزي و حضور در صحنه خبرنگاران و روزنامه‌نگاران استان بوشهر كه نقش مهمي در توسعه استان ايفا مي نمايند، تشكر و قدرداني نمايم و براي همه فعالان در عرصه رسانه، آرزوي توفيق و موفقيت نمايم.

مصطفي سالاري
استاندار بوشهر

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر