پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: شماری از کودکان بوشهری با تجمع در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بوشهر، جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی را محکوم کرده و خواستار پایان کشتار کودکان در غزه شدند.به گزارش فکرشهر و به نقل از فارس، صبح امروز کودکان بوشهری به دنبال راهپیمایی بزرگ مردم در روز جهانی قدس در حمایت از فلسطین و غزه و دیدن صحنه‌های کشتار کودکان در غزه در حالی که ناراحت بودند در تجمعی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، این جنایات را محکوم کردند.
کد خبر: ۴۶۲۹
شنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۴

فکرشهر: شماری از کودکان بوشهری با تجمع در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بوشهر، جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی را محکوم کرده و خواستار پایان کشتار کودکان در غزه شدند.

به گزارش فکرشهر و به نقل از فارس، صبح امروز کودکان بوشهری به دنبال راهپیمایی بزرگ مردم در روز جهانی قدس در حمایت از فلسطین و غزه و دیدن صحنه‌های کشتار کودکان در غزه در حالی که ناراحت بودند در تجمعی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، این جنایات را محکوم کردند.

کودکان عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بوشهری در این تجمع خشم و انزجار خود را از رژیم کودک‌کش صهیونیستی اعلام کردند و خواستار پایان کشتار کودکان شدند.

در پایان این تجمع کودکان بیانیه‌ای را در حمایت و همدردی با کودکان مظلوم فلسطین و غزه قرائت کرده و خواستار رسیدگی جوامع بین‌المللی به وضعیت رقت‌بار کودکان زخمی شدند.

کودکان معترض از مجامع بین‌المللی خواستار پایان خونریزی در غزه شدند تا از فاجعه انسانی جلوگیری شود.

در حاشیه این تجمع کودکان بوشهری عکس‌هایی از کودکان زخمی‎‌ در غزه در دست داشتند و با این کار همبستگی و همدردی خود با آنان را اعلام کردند.

در پایان این تجمع، کودکان احساسات خود را از حوادث غزه در قاب تصویر نقاشی کرده و در پایان نیز به قصه‌گویی با موضوع فلسطین و غزه پرداختند.

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر