جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: به مناسبت هفدهم مردادماه و روز خبرنگار، خبرنگاران با "شهید داریوش شاهینی" شهید رسانه استان بوشهر تجدید میثاق کردند.به گزارش فکرشهر، مسئول سازمان بسیج رسانه استان بوشهر در این آئین اظهار داشت: امروز به عنوان برنامه نخست روز خبرنگار تجدید میثاق با شهدا را انتخاب کردیم تا وفاداری خود به عهد و پیمانی که با شهدا و امام شهدا بسته‌ایم را محکم‌تر کنیم.عبدالله نجفی ادامه داد: شهید داریوش شاهینی اولین شهید رسانه استان بوشهر است که در سانحه هوایی سقوط هواپیما به همراه تعدادی از اصحاب رسانه به شهادت رسید.
کد خبر: ۴۶۳۲
شنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۱:۱۰

فکرشهر: به مناسبت هفدهم مردادماه و روز خبرنگار، خبرنگاران با "شهید داریوش شاهینی" شهید رسانه استان بوشهر تجدید میثاق کردند.

به گزارش فکرشهر، مسئول سازمان بسیج رسانه استان بوشهر در این آئین اظهار داشت: امروز به عنوان برنامه نخست روز خبرنگار تجدید میثاق با شهدا را انتخاب کردیم تا وفاداری خود به عهد و پیمانی که با شهدا و امام شهدا بسته‌ایم را محکم‌تر کنیم.

عبدالله نجفی ادامه داد: شهید داریوش شاهینی اولین شهید رسانه استان بوشهر است که در سانحه هوایی سقوط هواپیما به همراه تعدادی از اصحاب رسانه به شهادت رسید.

وی ادامه داد: خبرنگاران نقش بسیار مهمی در دنیای امروز دارند و بسیاری از رویدادها و وقایع و حوادث مختلف توسط خبرنگاران مطرح و اطلاع‌رسانی می‌شود و پیام‌های مسئولان را به مردم و پیام‌های مردم را به مسئولان می‌رسانند.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان بوشهر تاکید کرد: خبرنگاران بوشهری تنها در مسیر توسعه و پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی حرکت می‌کنند و در این مسیر از همه توان و ظرفیت خود استفاده می‌کنند.

پدر شهید شاهینی نیز در این آئین به برخی از ویژگی‌های شخصیتی "شهید داریوش شاهینی" اشاره کرد و اظهار داشت: این شهید علاقه بسیار زیادی به ائمه اطهار داشت و هیچ‌گاه از یاد خدا فراموش نمی‌کرد.

فتح‌الله شاهینی اضافه کرد: پسرم همواره در آرزوی شهادت بود و سه ماه قبل از شهادتش روزی به این گلزار شهدا و بالای سر قبر دائیش آمده بودیم، به قبر خالی کنار قبر دائیش اشاره کرد و گفت که من را همین جا دفن کنید.

وی افزود: این شهید چند روزی پیش از شهادتش به مادرش گفته بود که مادرم تو خیلی بزرگی و لیاقت مادر شهید بودن را داری و بالاخره هم به آرزویش رسید و به شهادت رسید.

حجت الاسلام يعقوب يحيايي مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه دشتستان نیز در این آئین اظهار داشت: شهدا نقش بسیار مهمی بر گردن همه ما دارند و همیشه باید تلاش کنیم تا راهی را که شهدا انتخاب کردند را ادامه دهیم.

وی اضافه کرد: خبرنگاران نیز به عنوان چشم و چراغ جامعه هستند و باید تلاش کنند تا راه خود را به خوبی انتخاب کنند و مسیر صحیح را ادامه دهند تا به مردم و جاعه خدمتی مفید ارائه دهند.

 دیدار با خبرنگاران پیشکسوت استان بوشهر

از دیگر برنامه‌های بسیج رسانه به مناسبت روز خبرنگار، دیدار با پیشکسوتان رسانه استان بوشهر بود که حاج ماشالله کازرونی و حاج محمدحسین رسانه از پیشکستوان این عرصه انتخاب شدند و اهالی رسانه به دیدار آنها رفتند.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان بوشهر گفت: برنامه‌های متنوعی به مناسبت روز خبرنگار توسط بسیج رسانه در استان بوشهر برگزار می شود که امیدواریم با تلاش فعالان این عرصه شاهد برگزاری با کیفیت این برنامه‌ها باشیم.

عبدالله نجفی از سرکشی به خانواده پیشکسوتان رسانه به عنوان یکی دیگر از این برنامه‌ها یاد کرد و گفت: برگزاری دوره‌های آموزشی در سه رشته خبرنگاری، عکاسیِ خبری و دبیری خبر نیز دیگر برنامه‌هایی است که برای این ایام برنامه‌ریزی شده است.

وی اضافه کرد: برگزاری کارگاه‌های سواد رسانه‌ای، آغاز دوره جهادی آموزش خبرنگاری، آشنایی با فضای مجازی نیز از دیگر برنامه‌ها به مناسبت روز خبرنگار در استان بوشهر است.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان بوشهر خاطرنشان ساخت: برنامه دیگری که امروز و با حضور گسترده و پرشور خبرنگاران بوشهری انجام شد، اهدای خون به آسیب‌دیدگان غزه بود.

منبع:مهر

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر