سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۶۵۲۴
سه‌شنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۵:۲۹

فکرشهر:  سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر گفت: در هفته دولت امسال سه پروژه در حوزه سلامت شهرستان دیر افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش فکرشهر از مهر، احمد آخوندی در حاشیه بازدید از پروژهای عمرانی حوزه سلامت اظهار داشت: دولت تدبیر و امید در حوزه سلامت گام‌های بلندی در کشور به ویژه مناطق کمتر توسعه یافته، برداشته است.

وی افزود:طرح تحول سلامت یکی از این موارد است که با اجرای ان اقدامات خوبی در حوزه سلامت اتفاق افتاد که مهمترین دست اورد ان رضایت مندی مردم از اجرای این طرح بود.

وی با اشاره به نوسازی بیش از ۹۰ درصدی ابنیه های حوزه سلامت شهرستان دیر گفت: یکی دیگر از برکات اجرای این طرح در شهرستان دیر نوسازی ابنیه هااست به گونه ای که سن ابنیه های حوزه سلامت در این شهرستان ۱۵ سال کاهش یافته است.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر با اشاره به پروژه‌های حوزه سلامت در شهرستان دیر گفت: در هفته دولت امسال سه پروژه در حوزه سلامت شهرستان دیر افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

آخوندی اضافه کرد: خانه بهداشت آبکش، پایگاه اورژانس ۱۱۵ ابدان و پایگاه اورژانس ۱۱۵ بردخون سه پروژه‌ای اند که عملیات اجرایی آنها به اتمام رسیده و ان شاالله در هفته دولت به بهره‌برداری می رسند.

وی افزود: ساختمان شبکه بهداشت و درمان، خانه بهداشت لمبدان پایینی، پایگاه اورژانس ۱۱۵ دوراهک و خانه بهداشت شهنیا نیز از دیگر پروژه های در دست ساخت حوزه سلامت شهرستان دیر است که تلاش می شود عملیات اجرایی انها تا پایان سال جاری اتمام و به بهره برداری برسد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر