سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۶۵۸۱
پنجشنبه ۰۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۹

فکرشهر:  سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه گفت: در هفته دولت سال ۹۷ افتتاح طرح‌های بهداشتی درمانی شهرستان گناوه با هزینه ۲۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برنامه ریزی شده است.

به گزارش فکرشهر از مهر، محمد بازیاری عصر پنجشنبه در جمع خبرنگاران ضمن تبریک فرا رسیدن هفته دولت اظهار داشت: ما در هفته دولت رسالت مهمی که معرفی خدمات دولت به مردم است را به عهده داریم که این مهم باید به نحو احسن انجام شود.

وی افزود: طرح های قابل افتتاح در حوزه بهداشت ودرمان شهرستان گناوه عبارتند از: افتتاح خانه های بهداشت روستاهای گاو سفید، محمدی و چاهبردی که مساحت هر یک از این مراکز ۱۰۰متر مربع و هزینه هر کدام یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال که جمعا به مبلغ چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال است.

 

بازیاری افزود: از دیگر طرح‌های آماده افتتاح در این هفته ساختمان اداری و سالن کنفرانس بیمارستان امیرالمومنین(ع) شهرستان با هزینه ۱۷ میلیارد ریال و مساحت ۷۰۰ متر مربع که فضای فیزیکی آن توسط یکی از خیرین شهرستان و تجهیزات آن توسط دانشگاه علوم پزشکی استان تامین شده است.

وی تصریح کرد: دیگر طرح نیز بخش بستری و ترمیم زخم بیمارستان سوانح و سوختگی شهرستان است که مساحت آن ۵۰۰ متر مربع و هزینه ساخت و تجهیز آن یک میلیارد ریال است؛ این بخش اولین بخش ترمیم زخم در شمال استان و دومین مرکز در کل استان بوشهر است.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه خاطرنشان کرد: مطالبات به حق مردم شریف شهرستان گناوه در حوزه بهداشت و درمان با تلاش و همکاری همه نهادها باید محقق شود.

وی اظهار داشت: طرح‌های دیگری نیز در دستور کار است که در ماه‌های آینده افتتاح خواهند شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر