سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی فکرشهر:
نخلداران دشتستانی در گفت و گو با فکرشهر، از تلاش های دولت برای خرید تضمینی خرما از طریق تعاونی روستایی تشکر کرده و رضایت خود از اقدامات دولت تدبیر و امید و ...
کد خبر: ۴۶۶۵
يکشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۵:۵۸

فکرشهر: پس از سال ها که نخلداران دشتستانی با مشکلی به نام ماندن خرما روی دست شان مواجه بودند، سرانجام این مشکل امسال و با تدبیر دولت حل شده تا امید در دل کشاورزان و باغداران دشتستانی زنده شود.

به گزارش فکرشهر، مشکل عدم فروش خرمای دشتستان پس از برداشت تا حدی بغرنج شده بود که وضعیت اقتصادی و معیشتی نخلداران را نیز تحت الشعاع قرار داده بود. 

در سال های قبل از سوی دولت احمدی نژاد قول هایی مبنی بر خرید تضمینی خرما مطرح گشته بود ولی تا روی کار آمدن دولت تدبیر و امید هیچ اقدامی برای عملی شدن این طرح برداشته نشده بود.

حالا دولت یازدهم برای خرید خرماهای مانده روی دست کشاورزان وارد عمل شده و از یک ماه پیش اجرای این طرح را آغاز کرده است. 

باغداران دشتستانی با ابراز خوشحالی از این اقدام و تشکر از سیاست های دولت یازدهم و به خصوص استاندار بوشهر و دکتر زارع، فرماندار دشتستان رضایت خاطر خود را اعلام داشته و ابراز امیدواری کردند با سیاست های درستی که دولت تدبیر و امید در پیش گرفته، این مشکل با طرح برنامه های دراز مدت به صورت کامل در دشتستان حل و فصل گردد.

نخلداران دشتستانی در گفت و گو با فکرشهر، از تلاش های دولت برای خرید تضمینی خرما از طریق تعاونی روستایی تشکر کرده و رضایت خود از اقدامات دولت تدبیر و امید و نمایندگانش در استان بوشهر و شهرستان دشتستان را اعلام داشتند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر