پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۶۶۸۶
شنبه ۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۳:۴۵

فکرشهر: بخشدار ویژه خارگ از بهره برداری از پرژه های عمرانی و فرهنگی در هفته دولت خبر داد.

به گزارش فکرشهر، محمود رضایی  اظهار داشت: برنامه های دولت در بخش ویژه خارگ در حوزه‌های عمرانی و فرهنگی به صورت ویژه مد نظر قرار دارد، اعتبارات بسیار خوبی از سوی مسئولان ارشد استان به جزیره خارگ در سال‌های اخیر تخصیص داده شده است.

وی خاطرنشان کرد: کمترین خواست مردم از ما راه‌اندازی اسکله پشتیبان و پایانه مسافری بود که با همت جهادی مسئولان ارشد استان این مهم محقق شد.

وی افزود: به زودی سالن پالتو فرهنگسرای جزیره خارگ افتتاح خواهد شد و با توجه به پتانسیل بالای هنرمندان جزیره خارگ شاهد میزبانی جشنواره های فرهنگی در بخش ویژه خارگ خواهیم بود.

بخشدار ویژه خارگ اضافه کرد: همچنین نوسازی و بهسازی سالن اصلی ارشاد در دستور کار استان قرار گرفته است که امیدواریم در این هفته عملیات اجرایی آن آغاز شود.

رضایی تصریح کرد: با اقدامات صورت گرفته در حوزه مطالبات صید و صیادی هم اکنون پروژه های تعریف شده توسط شیلات آغاز بکار کرده است و خواسته به حق صیادان تسریع در اجرای این پروژه است و ما هم بعنوان نماینده دولت در کنار شیلات برای اجرای تسریع امور خواهیم بود.

وی ادامه داد: به زودی عملیات اجرایی استخر جزیره خارگ آغاز خواهد شد و این موضوع در راستای ایجاد نشاط اجتماعی در بخش ویژه خارگ است.

نماینده عالی دولت با اشاره به اقدامات مثبت در حوزه سلامت خارگ خاطرنشان کرد: عملیات عمرانی پروژه کلینیک دهان و دندان و مرکز سلامت جزیره خارگ به مراحل پایانی خود رسیده است و بعد مدت های شاهد افتاح این پروژه بسیار مهم در حوزه سلامت و درمان جزیره خارگ خواهیم بود.

وی گفت: استقرار اورژانس ۱۱۵ یکی از خواسته های مهم اهالی شریف خارگ بود که در برخی اوقات با مشکلاتی مواجه بودیم که هم اکنون با استقرار این اداره شاهد روان سازی در این حوزه هستیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر