جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: شهرداری بوشهر هفت پروژه در دست اجرا دارد که هرچه زودتر باید آنها را تکمیل و ساماندهی کند.به گزارش فکرشهر، مصطفی سالاری در نشست بررسی وضعیت شماری از پروژه های عمرانی بوشهر افزود: در صورتی که شهرداری بوشهر برای تسریع در تکمیل و اجرای پروژه های واگذار شده اقدامی نکند، اعتباری در اختیار شهرداری قرار نمی دهیم.وی اضافه کرد: شهرداری باید ابتدا زمینه های لازم را فراهم کند سپس اجرای پروژه ها را برعهده گیرد تا در روند اجرای پروژه های عمرانی و مبلمان شهری دچار وقفه و مشکل نشویم.
کد خبر: ۴۶۷۶
دوشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۷

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: شهرداری بوشهر هفت پروژه در دست اجرا دارد که هرچه زودتر باید آنها را تکمیل و ساماندهی کند.

به گزارش فکرشهر، مصطفی سالاری در نشست بررسی وضعیت شماری از پروژه های عمرانی بوشهر افزود: در صورتی که شهرداری بوشهر برای تسریع در تکمیل و اجرای پروژه های واگذار شده اقدامی نکند، اعتباری در اختیار شهرداری قرار نمی دهیم.

وی اضافه کرد: شهرداری باید ابتدا زمینه های لازم را فراهم کند سپس اجرای پروژه ها را برعهده گیرد تا در روند اجرای پروژه های عمرانی و مبلمان شهری دچار وقفه و مشکل نشویم.

سالاری ادامه داد: توقف و تعلل در اجرای برخی پروژه ها باعث ایجاد مشکل در تردد شهروندان و زشت شدن چهره شهر و بدنبال آن نارضایتی مردم شده است.

قائم مقام شهردار بوشهردر این نشست گفت: مقرر شده بود پروژه ساحل سازی بندر بوشهر تا پایان شهریور امسال به پایان برسد که این پروژه هم اکنون 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و از برنامه زمان بندی نیز جلوتر هستیم.

ایمان چارکی اظهارکرد: برخی تاخیرها یا توقف ها در اجرای پروژه ها از جمله پروژه ساحل سازی بوشهر به دلیل مشکلاتی در تامین مصالح است و تلاش ما این است این پروژه طبق برنامه اعلام شده به پایان برسد.

وی با اشاره به بازسازی میدان میوه و تره بار بوشهر گفت: در نشست کمیسیون تنظم بازار مصوب شده بود که شهرداری بوشهر پیگیری های لازم برای تسریع در بهسازی میدان میوه و تره بار را انجام دهد که تاکنون شش سوله از سوله های میدان بهسازی شده است.

چارکی اضافه کرد: زیرساخت های لازم برای بهسازی میدان میوه و تره بار انجام شده است و برای انجام عملیات بخش های باقی مانده به همکاری اداره کل راه و شهرسازی نیاز داریم.

به نوشته ی فارس، قائم مقام شهردار بوشهر یادآورشد: قرار بود 10 میلیارد ریال برای این امر اختصاص یابد که این مبلغ محقق نشد و از منابع داخلی و جاری شهرداری حدود شش میلیارد ریال در این زمینه هزینه کرده ایم.
 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر