جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: جانشین فرماندهی دریابانی استان بوشهر گفت: امسال 200 شناور که برخلاف مقررات مرزی و قوانین درخلیج فارس در محدوده آبهای سرزمینی این استان تردد داشتند، توقیف شدند.به گزارش فکرشهر، سرهنگ سید محمد لطیف حسن پور درآیین تجلیل از خبرنگاران حوزه فرماندهی دریابانی بوشهر افزود: در این ارتباط به ارزش 150 میلیارد ریال کالای قاچاق کشف شد که از رشد 30درصدی نسبت به سال گذشته برخوردار است.وی اضافه کرد: عمده کالاهای قاچاق کشف شده شامل پودر نیروزا، پارچه، لوازم خانگی و صوتی تصویری، گوشی تلفن همراه و ماهواره بوده است.
کد خبر: ۴۷۰۰
سه‌شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۷

فکرشهر: جانشین فرماندهی دریابانی استان بوشهر گفت: امسال 200 شناور که برخلاف مقررات مرزی و قوانین درخلیج فارس در محدوده آبهای سرزمینی این استان تردد داشتند، توقیف شدند.

به گزارش فکرشهر، سرهنگ سید محمد لطیف حسن پور درآیین تجلیل از خبرنگاران حوزه فرماندهی دریابانی بوشهر افزود: در این ارتباط به ارزش 150 میلیارد ریال کالای قاچاق کشف شد که از رشد 30درصدی نسبت به سال گذشته برخوردار است.

وی اضافه کرد: عمده کالاهای قاچاق کشف شده شامل پودر نیروزا، پارچه، لوازم خانگی و صوتی تصویری، گوشی تلفن همراه و ماهواره بوده است.

جانشین فرماندهی دریابانی استان بوشهر اضافه کرد: برای جلوگیری و مقابله با قاچاق 32طرح در سال جاری از سوی این فرماندهی دراین استان اجرا شد.

حسن پور با اشاره به کاهش قاچاق سوخت در یکماه اخیر دراستان بوشهرگفت: عمده کالای قاچاق کشف شده نیز مربوط به شمال این استان است.

وی اظهارکرد: افزون بر سه پایگاه دریابانی ثابت با بهره گیری از تجهیزات الکترونیکی اشراف کاملی بر حوزه سرزمینی توسط فرماندهی دریابانی استان بوشهر وجود دارد.

جانشین فرماندهی دریابانی استان بوشهر گفت: تجاوز مرزی در آب های سرزمینی این استان بشدت کاهش یافته است.

حسن پور افزود: امنیت دریا و مرزنشینان از مهمترین ماموریت های این فرماندهی است که در همین راستا هشت هزارو 500 گشت دریایی هدفمند انجام شده است.

وی با قدرانی از تعامل اصحاب رسانه استان بوشهر با فرماندهی دریابانی یادآورشد: شغل خبرنگاری از جایگاه رفیعی در عبارات قرآنی و دینی برخوردار است برهمین اساس باید اخبار متلبس بحق و حقیقت باشد.

جانشین فرماندهی دریابانی استان بوشهر اضافه کرد: با توجه به نقش خبرنگاران درارتقای بینش و آگاهی مردم افردی که دراین کسوت قرار دارند باید محجوب و گرانقدر جامعه باشند.

وی گفت: مصلحت اندیشی و مراعات مصالح ملی و اجتماعی یکی از رسالت های خبرنگاران در انعکاس اخبار است.

حسن پور افزود: خبرنگاران باید افزون بر پیگیری مشکلات، با انعکاس اخبار مثبت امید، آرامش و ثبات را در جامعه تقویت کنند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی خبرنگار شهید ایرنا در مزار شریف افغانستان به دست گرو طالبان یادآورشد: شهادت شمار زیادی از خبرنگاران در دوران دفاع مقدس و دیگر صحنه ها بیانگر سختی و حساسیت کار خبری است. 

منبع:ایرنا

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر