سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس آموزش و پرورش شهرستان جم گفت: گروه سرود 208 نفره شهرستان جم در کشور اول شد.به گزارش فکرشهر، سید علیرضا سجادی‌زاده در تجلیل از دانش‌آموزان افتخارآفرین شهرستان جم اظهار داشت: آموزش و پرورش از نهادهای تاثیرگذار در آینده کشور است و به هر میزان توجه بیشتری به این نهاد شود شاهد آینده بهتر و افتخارآمیزتری نیز خواهیم بود.وی افزود: دانش‌آموزان باید علاوه بر فعالیت‌های درسی و تحصیلی در امور فرهنگی و هنری نیز حضور داشته باشند و فعالیت کنند تا استعدادهای آنان شکوفا شود.
کد خبر: ۴۷۰۳
سه‌شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۵

فکرشهر: رئیس آموزش و پرورش شهرستان جم گفت: گروه سرود 208 نفره شهرستان جم در کشور اول شد.

به گزارش فکرشهر، سید علیرضا سجادی‌زاده در تجلیل از دانش‌آموزان افتخارآفرین شهرستان جم اظهار داشت: آموزش و پرورش از نهادهای تاثیرگذار در آینده کشور است و به هر میزان توجه بیشتری به این نهاد شود شاهد آینده بهتر و افتخارآمیزتری نیز خواهیم بود.

وی افزود: دانش‌آموزان باید علاوه بر فعالیت‌های درسی و تحصیلی در امور فرهنگی و هنری نیز حضور داشته باشند و فعالیت کنند تا استعدادهای آنان شکوفا شود.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان جم از کسب عنوان برتر دانش‌آموزان جم در سطح کشور خبر داد و خاطرنشان کرد: گروه سرود همگانی دبستان علم و دانش موفق به کسب مقام برتر سرود همگانی مسابقات کشوری شد.

سجادی‌زاده تصریح کرد: طبق سال‌های گذشته مسابقات فرهنگی و هنری در رشته‌های مختلف برگزار شد که در رشته سرود همگانی دبستان علم و دانش توانست ضمن پشت سرگذاشتن رقبای خود در سطح شهرستان و استان به مرحله کشوری راه یابد و پس از ارزیابی توسط داوران موفق به کسب رتبه برتر کشوری شد.

وی در ادامه ضمن تبریک این موفقیت ارزشمند، از تلاش‌های معاون پرورشی، کارشناس فرهنگی و هنری و همچنین از همکاری مدیر آموزشگاه، مربی پرورشی ،معاونین و کادر آموزشی مدرسه تقدیر و تشکر کرد.

حسین گرامی معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش جم نیز کسب این عنوان با ارزش را تبریک گفت و افزود: این گروه سرود متشکل از 208 دانش‌آموز با مدیریت داود افتخاری و مربیگری لیلی عینی‌راد به این مهم دست یافته است.

منبع:فارس

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر