سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرکل حج و زیارت استان بوشهر گفت: پرواز بوشهر- نجف و به عکس از شهریور فعالیت خود را آغاز و به جا به جایی زائران عتبات عالیات در کشور عراق می پردازد.به گزارش فکرشهر، عبدالرسول رنجبر در گفت وگو با خلیج فارس افزود: برقراری پرواز بوشهر- نجف یکی از خواسته های جدی دفاتر زیارتی این استان بود که با پیگیری های انجام شده هفتمین مجوز آن برای استان بوشهر صادر شد.وی اضافه کرد: برقراری این خط پروازی با توجه به محدودیت پیش آمده برای سفر زمینی به عراق، می تواند علاقمندان زیارت عتبات عالیات را جا به جا کند.
کد خبر: ۴۷۱۴
سه‌شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۲:۳۷

فکرشهر: مدیرکل حج و زیارت استان بوشهر گفت: پرواز بوشهر- نجف و به عکس از شهریور فعالیت خود را آغاز و به جا به جایی زائران عتبات عالیات در کشور عراق می پردازد.
به گزارش فکرشهر، عبدالرسول رنجبر در گفت وگو با خلیج فارس افزود: برقراری پرواز بوشهر- نجف یکی از خواسته های جدی دفاتر زیارتی این استان بود که با پیگیری های انجام شده هفتمین مجوز آن برای استان بوشهر صادر شد.

وی اضافه کرد: برقراری این خط پروازی با توجه به محدودیت پیش آمده برای سفر زمینی به عراق، می تواند علاقمندان زیارت عتبات عالیات را جا به جا کند.

رنجبر با بیان این که اولین پرواز بوشهر- نجف از هفتم شهریور سال جاری آغاز بکار می کند، ادامه داد: نام نویسی از علاقمندان سفر هوایی به عتبات عالیات در همه دفاتر زیارتی استان از سه شنبه 21 مرداد آغاز می شود.

وی درباره هزینه و مدت زمان سفر هوایی از بوشهر به عتبات عالیات اظهارکرد: زمان سفر یک هفته و هزینه پرواز، تغذیه و اسکان افراد نیز یک میلیون و 147 هزارتومان است. 

رنجبرافزود: فعلا پرواز بوشهر- نجف و به عکس به صورت هفتگی در روزهای جمعه برقرار است و در صورت استقبال از آن امکان افزایش پرواز وجود دارد.

وی بیان کرد: ظرفیت پروازی بوشهر- نجف شامل 136 زائر و هشت نفر عوامل و خدمه کاروان است. 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر