چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۷۲۳۱
يکشنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۹

فکرشهر: فرمانده انتظامی شهرستان دشتی گفت: با دستگیری و کشف ۹ فقره سرقت، پرونده سارق اماکن خصوصی در شهرستان دشتی بسته شد.

به گزارش فکرشهر از پلیس، سرهنگ جهانبخش صیادی با اشاره به برقراری امنیت پایدار در دشتی اظهار داشت: فعالیت شبانه‌روزی پلیس با مشارکت همه جانبه مردم سبب شده که تخلفات به شدت در دشتی کاهش یابد و امنیت پایداری برقرار شود.

وی از متلاشی شدن باند سرقت  در دشتی خبرداد و بیان کرد: در پی وقوع چندین مورد سرقت از اماکن خصوصی در شهر خورموج شناسایی و دستگیری سارق و یا سارقان در دستور کار مأموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتی با اشاره به شناسایی سارق خاطر نشان کرد: مأموران در این رابطه تحقیقات خود را آغاز کردند و موفق شدند یک نفر سارق را شناسایی و با هماهنگی دستگاه قضایی دستگیر کنند.

وی با اشاره به اعتراف 9 فقره سرقت گفت: فرد دستگیرشده در جریان بازجویی‌های پلیس به 9 فقره سرقت اماکن خصوصی در خورموج اعتراف کرد.

صیادی بابیان این‌که سارق تحویل مراجع قضایی داده شد تأکید کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرقانونی و مجرمانه توسط افراد فرصت‌طلب و قانون‌گریز، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت‌های پلیسی 110 اعلام تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر