چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیر کل تامین اجتماعی استان بوشهر از راه‌اندازی 6 کارگزاری تامین اجتماعی در شهرستان‌های استان بوشهر خبر داد.به گزارش فکرشهر، عبدالمجید رازه اضافه کرد: در راستای تسهیل روند خدمات ارائه شده به کارفرمایان ارائه لیست حق بیمه و پرداخت آن به‌صورت غیرحضوری و اینترنتی در حال حاضر در واحدهای اجرایی سازمان انجام می‌شود.رازه تصریح کرد: کارفرمایان با دریافت کد رمز از واحدهای اجرایی دیگر نیاز به مراجعه به ثبت برای ارائه و پرداخت حق بیمه ندارند و می‌توانند بصورت غیرحضوری نسبت به انجام امور خود اقدام کنند.
کد خبر: ۴۷۴۶
چهارشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۲

فکرشهر: مدیر کل تامین اجتماعی استان بوشهر از راه‌اندازی 6 کارگزاری تامین اجتماعی در شهرستان‌های استان بوشهر خبر داد.

به گزارش فکرشهر، عبدالمجید رازه اضافه کرد: در راستای تسهیل روند خدمات ارائه شده به کارفرمایان ارائه لیست حق بیمه و پرداخت آن به‌صورت غیرحضوری و اینترنتی در حال حاضر در واحدهای اجرایی سازمان انجام می‌شود.

رازه تصریح کرد: کارفرمایان با دریافت کد رمز از واحدهای اجرایی دیگر نیاز به مراجعه به ثبت برای ارائه و پرداخت حق بیمه ندارند و می‌توانند بصورت غیرحضوری نسبت به انجام امور خود اقدام کنند.

وی بیان کرد: افزایش تعامل با مخاطبین به ویژه کارفرمایان و برگزاری نشست‌های یک و چند جانبه و بررسی مسائل و مشکلات کارفرمایان و ارائه خدمات مشاوره‌ای و اطلاع‌رسانی از طریق برگزاری کلاس‌های آموزشی از برنامه‌های سازمان تامین اجتماعی در راستای جلب رضایت و ارتقاء سطح خدمات و حمایت‌های ارائه شده به کارفرمایان است.

مدیرکل تامین اجتماعی بوشهر همچنین خواستار همکاری و تعامل بیشتر اتحادیه‌ها با سازمان در راستای ارائه به موقع لیست و پرداخت حق بیمه بیمه شدگان، اعلام شروع و خاتمه کار به موقع بیمه شدگان، اعلام جابجایی و تعطیلی کارگاه‌ها به واحدهای اجرایی، همکاری و تعمل سازنده با واحدهای اجرایی در زمینه شناسایی بیمه‌شدگان شد.

رازه از راه‌اندازی و ایجاد کارگزاری‌های سازمان تأمین اجتماعی و واگذاری آنها به بخش خصوصی خبر داد و افزود: به منظور تسریع و تسهیل خدمات و تقسیم کار بهتر، بخشی از عملکرد این سازمان به بخش خصوصی واگذار می‌شود.

وی از راه‌اندازی 6 کارگزاری تامین اجتماعی در شهرستان‌های استان بوشهر خبر داد و گفت: در حال حاضر مجوز راه‌اندازی کارگزاری در سه شهرستان عسلویه، کنگان، بوشهر و دشتستان را گرفته‌ایم و تلاش داریم تا سه مجوز دیگر برای شهرستان‌های عسلویه، بوشهر و دشتستان بگیریم تا در مجموع 6 کارگزاری در چهار شهرستان ایجاد شود.

 

منبع: فارس

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر