چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: میلاد فیاض‌بخش بازیکن جوان و آینده‌دار فوتبال بوشهر در آستانه پیوستن به یکی از تیم‌های لیگ یکی قرار دارد.به گزارش فکرشهر، میلاد فیاض‌بخش گفت: سه تیم خوب و با شرایط مالی مطلوب خواستار حضورم در آن شهرها شده‌اند که تا یک هفته آینده تصمیم‌گیری خواهم کرد.
کد خبر: ۴۷۴۷
چهارشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۱

فکرشهر: میلاد فیاض‌بخش بازیکن جوان و آینده‌دار فوتبال بوشهر در آستانه پیوستن به یکی از تیم‌های لیگ یکی قرار دارد.

خبرگزاری فارس: 3 تیم لیگ برتری به‌دنبال فوتبالیست آینده‌دار بوشهری


به گزارش فکرشهر، میلاد فیاض‌بخش گفت: سه تیم خوب و با شرایط مالی مطلوب خواستار حضورم در آن شهرها شده‌اند که تا یک هفته آینده تصمیم‌گیری خواهم کرد.

وی بیان داشت: نمی‌خواهم عجولانه و بدون تفکر تیم انتخاب کنم از تجربه دیگر بازیکنان بوشهری استفاده می‌کنم و تیم فصل آینده خود را انتخاب می‌کنم.

فیاض‌بخش در پاسخ به این سوال که در ایرانجوان بوشهری نمی‌مانی، گفت: ایرانجوان خانه من است من با این تیم بزرگ شده‌ام و هرچه دارم از این تیم ریشه‌دار است، اما یک سوال می‌پرسم شما از وضعیت ایرانجوان خبر دارید؟ فکر می‌کنید کل دریافتی من در این چند سال چقدر بوده؟ در 23 سالگی هیچ پس‌اندازی ندارم شما جای من بودید به آینده خود فکر نمی‌کردید؟ آرزو داشتم با ایرانجوان در لیگ برتر باشم و حق جوانان بوشهری را بگیرم؛ اما در استان ما برای فوتبال حرفه‌ای نه پول هست و نه آینده‌ای.

بازیکن ایرانجوان بوشهر ادامه داد: بدون تعارف برای فوتبال استان ما هیچ امیدی نیست تیم‌های لیگ دویی خوزستان پول‌های آنچنانی خرج می‌کنند که به اندازه کل کل قراردادهای من در این چند سال نیست، اما در بوشهر برای بستن قرارداد 50 و 60 میلیونی باید دعا کرد تا روی هم رفته 30 درصد بگیری تازه آن هم با التماس.

فیاض‌بخش گفت: برای ماندن در ایرانجوان هیچ شرطی نداشتم اما آینده‌ام را چه کنم؟ با یک تیم تازه سقوط کرده از لیگ برتر که قصد بازگشت دوباره را دارد صحبت‌های جدی انجام داده‌ام هرچند یک تیم بندری و کویری هم من را می‌خواهند.

بازیکن سابق تیم ملی امید متذکر شد: از استاندار بوشهر می‌خواهم به وضعیت مالی تیم‌های بوشهر برای همیشه سر و سامان دهد، ایرانجوان برای صعود به لیگ برتر اندکی توجه می‌خواهد، تیم‌های لیگ دویی هم همینطور، باور کنید حق استان زرخیز ما بیشتر از این‌هاست.

 

منبع: فارس

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر