چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: بازیکن ریزنقش و خوش اخلاق فصل گذشته ایرانجوان با عقد قراردادی یک ساله به تیم فوتبال نفت آبادان پیوست.به گزارش فکرشهر، صادق گشنی در حالی به طلایی پوشان آبادانی پیوست که طی روزهای اخیر با در خواست های مختلفی از تیمهای لیگ یکی مواجه بود تا سرانجام با تیم محبوب و پرتماشاگر شهر آبادان به توافق نهایی برسد.وی سابقه بازی در تیم های پرسپولیس برازجان ، ایرانجوان و پیکان را در کارنامه دارد و فصل گذشته با بازی های تاثیر گذار خود نماینده بوشهر را تا آستانه صعود به لیگ برتر نیز همراهی کرد.
کد خبر: ۴۷۶۲
چهارشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۸

فکرشهر: بازیکن ریزنقش و خوش اخلاق فصل گذشته ایرانجوان با عقد قراردادی یک ساله به تیم فوتبال نفت آبادان پیوست.

به گزارش فکرشهر، صادق گشنی در حالی به طلایی پوشان آبادانی پیوست که طی روزهای اخیر با در خواست های مختلفی از تیمهای لیگ یکی مواجه بود تا سرانجام با تیم محبوب و پرتماشاگر شهر آبادان به توافق نهایی برسد.

وی سابقه بازی در تیم های پرسپولیس برازجان ، ایرانجوان و پیکان را در کارنامه دارد و فصل گذشته با بازی های تاثیر گذار خود نماینده بوشهر را تا آستانه صعود به لیگ برتر نیز همراهی کرد.

گفته می شود کاپیتان سرخپوشان بوشهر با قرارداد 200 میلیون تومانی گرانترین بازیکن این فصل نفت بشمار می آید و در صورت صعود این تیم به لیگ برتر مبلغ 100 میلیون تومان پاداش دریافت خواهد کرد.

تیم فوتبال نفت آبادان طی روزهای آینده اردویی را در بروجن برپا خواهد کرد و پس از آن به ارمنستان یا ترکیه خواهد رفت تا خود را برای فصل آینده لیگ یک آماده سازد.

شایان ذکر است حسین پور امینی دیگر فوتبالیست برازجانی نیز قبل از گشنی به فجر شهید سپاسی شیراز پیوسته بود تا این فصل فقط شاهرخ غلامرضا پور در ایرانجوان ماندگار شود.

 

منبع: دشتستان اسپورت

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر