دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار ورزش
کد خبر: ۴۷۸۸۶
پنجشنبه ۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۹

فکرشهر:  سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم با تاکید بر لزوم رفع مشکلات مالی این تیم، گفت: بازی سختی مقابل صدرنشین لیگ برتر داریم.

به گزارش فکرشهر از مهر، مهدی تارتار عصر پنجشنبه در نشست خبری پیش از بازی با تیم پدیده مشهد با تسلیت حادثه تروریستی اهواز، اظهار داشت: بازی خیلی مهمی را داریم و برای ما از اهمیت زیادی برخوردار است.

وی با بیان اینکه برای پیروزی مقابل پدیده بازی می‌کنیم، افزود: اگر نتوانیم در این مسابقه پیروز شویم مشکلات زیادی خواهیم داشت. پدیده مربی بسیار خوبی دارد و بازیکنان توانمندی دارد و امیدواریم بتوانیم به سه امتیاز حساس این مسابقه برسیم.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم در مورد دربی امروز نیز بیان کرد: همه تمرکز ما روی بازی تیم خودمان است ولی امیدواریم بازی امروز را تیم پرسپولیس پیروز شود.

وی اضافه کرد: ما تعدادی از بازیکنان خود را از دست دادیم و با این همه مشکلاتی که داشتیم تیم خوبی را ساخته‌ایم ولی بازیکنان خوبی داریم و می‌توانیم به موفقیت برسیم.

تاتار با بیان اینکه بازیکنان ما تا به اینجا کار بزرگی را انجام داده‌اند، خاطرنشان کرد: بازیکنان جوانی مثل عماد میرجوان را جذب کردیم که عملکرد خوبی داشته است.

وی با تاکید بر لزوم رفع مشکلات مالی تیم پارس جم افزود: در زمانی که می‌بازیم صحبتی از مشکلات مالی نمی‌کنیم و در زمان برد از این موضوع حرف می‌زنیم. بازیکنان ما دریافتی نداشته‌اند و مدیریت شبانه‌روز برای رفع مشکلات در تلاش است.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم با بیان اینکه نیمی از بازیکنان پارس جم از این تیم جدا شده‌اند، اضافه کرد: با این وجود تیم خوبی را جمع و جور کردیم و در کل شاهد عملکرد خوبی بوده‌ایم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر