سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۸۰۶۳
سه‌شنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۱

فکرشهر:  رئیس مرکز پژوهش های شورای اسلامی شهر بوشهر با تاکید بر برخورد قاطعانه با اخلال گران نظام اقتصادی و محتکران گفت: نظارت بر بازار بوشهر افزایش یابد.

به گزارش فکرشهر از  مهر، عبدالخالق برزگرزاده صبح سه‌شنبه در جمع اعضای شورای شهر بوشهر اظهار داشت: هر سال ویزای زائرین بوشهری مراسم اربعین در استان‌های دیگر صادر می‌شد که باعث مسائل و مشکلاتی برای شهروندان بوشهری شده بود.

رئیس مرکز پژوهش های شورای اسلامی شهر بوشهر اضافه کرد: خوشبختانه امسال با پیگیری‌های استاندار بوشهر و سایر مسئولین استان ویزای اربعین در استان بوشهر صادر می شود که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم در اربعین امسال شاهد یک نمایش عظیم و پرشورتر از سال‌های قبل با حضور خیل مشتاقان ابا عبدالله حسین از سراسر کشور و استان بوشهردر کنار مردم عراق که مثل برادر در کنار مردم ایران هستند باشیم.

برزگرزاده افزود: شاهد موج شدید گرانی کالاها در سطح جامعه هستیم  که باعث نگرانی شدید شهروندان شده است و عده‌ای سودجو نیز متاسفانه از این فرصت استفاده کرده و باعث اختلال در بازار شده‌اند.

وی بیان کرد: انتظار داریم دستگاه‌های نظارتی مرتبط برخورد جدی‌تری با این افراد داشته باشند و همچنین نظارت بیشتری نیز بر روی کنترل قیمت‌های بازار داشته باشند.

رئیس مرکز پژوهش های شورای اسلامی شهر بوشهر ادامه داد: از شهروندان درخواست داریم که در حق خودمان ظلم نکنیم و به اندازه مصرف کنیم و از خرید بیش از اندازه کاهای مصرفی خوداری کنیم.

برزگرزاده در پایان از دستگاه قضایی درخواست کرد که برخورد قاطعانه ای با اخلال  گران نظام اقتصادی و محتکران داشته باشند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر