پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۸۲۱۵
شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۴

فکرشهر: فرمانده انتظامی استان بوشهر از افزایش ۲۱۲ درصدی کشف جرایم اقتصادی در استان بوشهر طی شش ماه نخست امسال خبر داد و گفت: تصادفات فوتی در استان ۲۹ درصد کاهش یافت.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، سردار خلیل واعظی صبح شنبه در اولین روز هفته نیروی انتظامی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مشارکت مردم نقش بسیار مهمی در توسعه امنیت دارد و تلاش شده تا ارتباط و تعامل مردم و پلیس روز به روز بیشتر شود.

وی با اشاره به برقراری ۲۵۰ هزار تماس مردمی با پلیس استان بوشهر در شش ماه نخست امسال، خاطرنشان کرد: افزایش ۱۴ درصدی تماس‌های مردم با پلیس بیانگر اعتماد بین پلیس و شهروندان است.

فرمانده انتظامی استان بوشهر از کاهش ۳۶ درصدی شهروندان از پلیس طی شش ماه نخست امسال خبر داد و اضافه کرد: میزان تشکر از پلیس نیز در این مدت ۴۱ درصد افزایش یافته است.

کشف ۶۹ فقره جرم اقتصادی

وی از افزایش ۲۱۲ درصدی کشف جرایم اقتصادی در استان بوشهر طی شش ماه نخست امسال خبر داد و اضافه کرد: در این مدت ۶۹ فقره انواع جرایم اقتصادی با ارزشی بالغ بر ۳۴۳ میلیارد تومان کشف شده است.

سردار واعظی از کشف ۹۸ درصد کل جرایم سایبری استان بوشهر توسط پلیس فتا خبر داد و افزود: در این مدت وقوع قتل در استان ۳۸ درصد کاهش و کشفیات جرایم خشن ۴۵ درصد افزایش یافته است.

وی با اشاره به افزایش ۱۴ درصدی کشفیات مواد مخدر در نیمه نخست امسال، ادامه داد: در این مدت پنج تن و ۶۵۸ کیلوگرم کشف شده و ۹ باند حرفه ای تهیه و توزیع مواد مخدر منهدم شده است.

کاهش ۲۹ درصد تصادفات فوتی

فرمانده انتظامی استان بوشهر از کاهش ۲۹ درصد تصادفات فوتی در شش ماهه اول سال در استان خبر داد و خاطرنشان کرد: شاهد افزایش هشت درصدی مجموع کل تصادفات حوزه برون شهری استان هستیم ولی تصادفات فوتی ۱۹ درصد و تعداد متوفیان حوزه برون شهری نیز ۱۲ درصد کاهش داشته است.

وی با بیان اینکه بیشترین تلفات تصادفات درون شهری مربوط به موتورسواران، عابران پیاده و خودرو پراید است، تصریح کرد: شهرهای بوشهر، برازجان و دیر بیشترین تصادفات منجر به فوت در حوزه درون شهری را داشته‌اند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر