جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر گفت: بوشهر در بین استان‎های کشور سرآمد تامین درآمد کشور است و مردم این استان همیشه در صحنه‌های گوناگون با دفاع از این مرز و بوم دین خود را به خوبی ادا کرده‌اند.به گزارش فکرشهر، محمدحسن پرآور در آیین افتتاحیه سومین دوره اردوهای تابستانی رهپویان ولایت کمیته امداد امام خمینی اظهار داشت: در نظام جمهوری اسلامی ایران از بدو تاسیس آن توسط امام خمینی (ره) مسئولان توجه ویژه به کمیته امداد امام خمینی داشته‌اند و بدون شک سلامت خانواده‌ها در این نظام، سلامت نظام جمهوری اسلامی را به همراه خواهد داشت.
کد خبر: ۴۸۳۴
شنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۸:۰۹

فکرشهر: معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر گفت: بوشهر در بین استان‎های کشور سرآمد تامین درآمد کشور است و مردم این استان همیشه در صحنه‌های گوناگون با دفاع از این مرز و بوم دین خود را به خوبی ادا کرده‌اند.

به گزارش فکرشهر، محمدحسن پرآور در آیین افتتاحیه سومین دوره اردوهای تابستانی رهپویان ولایت کمیته امداد امام خمینی اظهار داشت: در نظام جمهوری اسلامی ایران از بدو تاسیس آن توسط امام خمینی (ره) مسئولان توجه ویژه به کمیته امداد امام خمینی داشته‌اند و بدون شک سلامت خانواده‌ها در این نظام، سلامت نظام جمهوری اسلامی را به همراه خواهد داشت.

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر عنوان کرد: در جامعه اسلامی هر چه داریم از وجود محرومان و مستضعفین جامعه است و نظام جمهوری اسلامی همواره ضمن حمایت از این قشر، آنها را مایه افتخار خود می‌داند.

پرآور تصریح کرد: استان بوشهر در بین استان‎های کشور سرآمد تامین درآمد کشور است و مردم این استان همیشه در صحنه‌های گوناگون با دفاع از این مرز و بوم دین خود را به خوبی ادا کرده‌اند.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی با وجود تهدیداتی که علیه کشورهای منطقه وجود دارد به عنوان آرام‌ترین کشور محسوب می‌شود، یادآور شد: علم کردن داعش برای قتل و عام مردم و اسلام هراسی در جامعه کنونی و کشتاری که آنها انجام می‌دهند امروز بی‌سابقه است و این گروه بعد از اینکه در سوریه با شکست مواجه شده‌اند روی به عراق آورده‌اند.

معان سیاسی امنیتی استاندار بوشهر ادامه داد: باید با داشتن بصیرت قوی و شناخت از توطئه‌ها معادلات سیاسی و بین‌المللی را شناسایی و از اتفاقات پیرامونی به خوبی شناخت پیدا کنیم.

پرآور اضافه کرد: دیپلماسی سیاسی وزارت خارجه سران قدرت را به انفعال کشانده است و تیم دیپلماسی کشور تاکنون با استدلال‌ها و منطق قوی خود امتیازات مناسبی را از آنها بگیرند و با رعایت خطوط قرمز عزت و اقتدار جمهوری اسلامی را حفظ کنند.

وی در پایان اذعان داشت: آرامش در منطقه زمانی پایدار خواهد بود که در وفاق و همدلی در بین گروه‌های سیاسی کشور حکم فرما باشد.

منبع:فارس

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر