جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
 فکرشهر: فرماندار دشتستان گفت: مبنای ورزش پهلوانی زورخانه ای اقتدا به ارزش های دینی و توجه به سیره اخلاقی مولای متقیان امام علی (ع) است.به گزارش فکرشهر، دکتر ارسلان زارع  در  بازدید از محل برگزاری ورزش پهلوانی زورخانه ای در شهر برازجان افزود: هنرنمایی ورزشکاران زورخانه ای باعث نشاط و شادمانی جوانان و ترویج اخلاق و ادب و منش پهلوانی و اخلاقی امام علی (ع) درمیان آنان می شود.
کد خبر: ۴۸۴۰
يکشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۹

 فکرشهر: فرماندار دشتستان گفت: مبنای ورزش پهلوانی زورخانه ای اقتدا به ارزش های دینی و توجه به سیره اخلاقی مولای متقیان امام علی (ع) است.

به گزارش فکرشهر، دکتر ارسلان زارع  در  بازدید از محل برگزاری ورزش پهلوانی زورخانه ای در شهر برازجان افزود: هنرنمایی ورزشکاران زورخانه ای باعث نشاط و شادمانی جوانان و ترویج اخلاق و ادب و منش پهلوانی و اخلاقی امام علی (ع) درمیان آنان می شود.

وی اضافه کرد: توسعه ورزش پهلوانی زورخانه ای در شهرستان یک حرکت ارزشمند و ماندگار خواهد بود و برای توسعه این ورزش درشهرستان یک پروژه ویژه تعریف و در نظر خواهیم گرفت.

دکتر زارع گفت: باشگاه پهلوانی زورخانه ای مولای متقیان حضرت علی (ع) دشتستان نیاز به توسعه و تجهیز دارد.

فرماندار دشتستان در جریان این بازدید، برای توسعه و تجهیز باشگاه پهلوانی شهر برازجان قول مساعد داد تا با تامین اعتبار لازم زمینه گسترش ورزش مذکور را فراهم آورد.

امراله ثبوت مسئول باشگاه پهلوانی زورخانه ای مولای متقیان امام علی (ع) دشتستان گفت: در این باشگاه 50 نفر ورزشکاران در دو رده نوجوانان و بزرگسالان فعالیت دارند. 

 

منبع: پرتال فرمانداری دشتستان

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر