يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
فکرشهر: رییس فدراسیون کشتی کامرون گفت : امکانات کشتی در این کشور بسیار ضعیف است و از مسوولان ایرانی می خواهم برخی امکانات این رشته را مانند تشک برای کشتی گیران کامرونی فراهم کنند.به گزارش فکرشهر، عمو گو در گفت وگو با ایرنا افزود: در زمان حاضر کشتی گیران کامرونی روی ماسه تمرین می کنند و تشک کشتی ندارند و به همین دلیل نیازمند تشک کشتی هستیم.
کد خبر: ۴۸۵۷
يکشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۷:۵۸

فکرشهر: رییس فدراسیون کشتی کامرون گفت : امکانات کشتی در این کشور بسیار ضعیف است و از مسوولان ایرانی می خواهم برخی امکانات این رشته را مانند تشک برای کشتی گیران کامرونی فراهم کنند.

به گزارش فکرشهر، عمو گو در گفت وگو با ایرنا افزود: در زمان حاضر کشتی گیران کامرونی روی ماسه تمرین می کنند و تشک کشتی ندارند و به همین دلیل نیازمند تشک کشتی هستیم.

وی اظهار داشت: ایران در حال حاضر یکی از قدرت های کشتی دنیا است و امکانات بسیار خوبی دارد و به همین دلیل در نظر داریم با افزایش مراودات با ایران، کشتی گیران و مربیان خود را با حضور اساتید ایرانی آموزش دهیم.

عمو گو خاطرنشان کرد: در کامرون برخی رشته ها مانند فوتبال مورد توجه است و رشته کشتی از اقبال خوبی در نزد مردم برخوردار نیست اما با برنامه ریزی سعی داریم تا رشته کشتی را توسعه دهیم.

وی در پایان گفت:استقبال ایرانی ها از هیات کشتی قاره آفریقا عالی بود و من فکر نمی کردم که ایرانی ها استقبال خوبی از ما داشته باشند.

تورنمنت کشتی آزاد و فرنگی جام دوستی ایران و آفریقا 23 و 24 مرداد ماه در خانه کشتی شماره (2) تهرن برگزار شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر