چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
فکرشهر: نماینده شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: وضعیت آلاینده ها در شهرستان عسلویه بررسی می‌شود.به گزارش فکرشهر، حجت‌الاسلام موسی احمدی در حاشیه بازدید از شهرستان عسلویه در جمع خبرنگاران به توسعه روز افزون صنایع پارس جنوبی اشاره کرد و اظهار داشت: پیشرفت صنعت نفت، گاز و پتروشیمی در شهرستان عسلویه موجب افتخار ملت ایران است.این عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به برکات این صنایع برای استان بوشهر، خاطرنشان ساخت: همه مردم شهرستان‌های عسلویه، کنگان، جم و دیر از پیشرفت صنایع و میزبانی ازآن بسیار خرسندند.
کد خبر: ۴۸۶۶
دوشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۹

فکرشهر: نماینده شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: وضعیت آلاینده ها در شهرستان عسلویه بررسی می‌شود.

به گزارش فکرشهر، حجت‌الاسلام موسی احمدی در حاشیه بازدید از شهرستان عسلویه در جمع خبرنگاران به توسعه روز افزون صنایع پارس جنوبی اشاره کرد و اظهار داشت: پیشرفت صنعت نفت، گاز و پتروشیمی در شهرستان عسلویه موجب افتخار ملت ایران است.

این عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به برکات این صنایع برای استان بوشهر، خاطرنشان ساخت: همه مردم شهرستان‌های عسلویه، کنگان، جم و دیر از پیشرفت صنایع و میزبانی ازآن بسیار خرسندند.

وی افزود: اخیرا در محافل رسانه‌ای اظهار نظرهای برخی کارشناسان درباره مباحث آلودگی های زیست محیطی صنایع  نفت و گاز پارس جنوبی نگرانی‌های برخی کارکنان این صنایع و حتی ساکنین مناطق پیرامونی شده است.

حجت‌الاسلام احمدی تصریح کرد: در سفر اخیر رئیس سازمان محیط زیست به بوشهر، وی از بی توجهی به هشدار های محیط زیست در این منطقه گلایه کرده است.

وی افزود: اخیرا نیز برخی کارشناسان روانشناسی صنعتی نسبت به خظر استنشاق آلاینده‌های معلق در هوای منطقه پارس جنوبی برای سلامت جسم و روان  کارگران و ساکنان مناطق پیرامونی اظهار نظرهایی داشته‌اند.

نماینده مردم شهرستان‌های جم، دیر، عسلویه و کنگان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: در هفته های اخیر پایگاه  های خبری نیز نقل کرده‌اند سازمان انتقال خون از اهدای خون کارگران منطقه ویژه پارس جنوبی امتناع می کند

حجت الاسلام احمدی با گلایه از عدم پاسخگویی مسئولان مربوطه به این موضوع و عدم شفاف سازی در این زمینه تاکید کرد: با پیگیری‌های بیشتر تا اعلام نتیجه نهایی بحث آلودگی هوای منطقه دنبال می کنم.

به نوشته ی مهر، وی با بیان اینکه بارها در کمیسیون انرژی به این دغدغه اصولی و چالش برانگیز پرداخته‌ام افزود: طی نامه‌ای به رئیس کمیسیون انرژی مجلس درخواست کرده‌ام که کمیته‌ای خاص متشکل از وزارت‌خانه‌های نفت و بهداشت و درمان، سازمان های محیط زیست و انتقال خون و منطقه ویزه پارس جنوبی تشکیل شود و با بررسی  دقیق و کارشناسی شده، نتیجه را به مسئولین مربوطه و همچنین عموم رسانده شود و تصمیمات قانونی نیز در صورت نیاز اتخاذ شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر