چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس اداره محیط زیست شهرستان سیاهکل گفت: شکارچی حرفه‌ای " شاهین و باز" در دهستان پیرکوه بخش دیلمان شرق گیلان دستگیر شدجعفر میرزایی درسیاهکل اظهار کرد: مأموران اداره حفاظت محیط زیست این شهرستان با همکاری مأموران محیط زیست آغوزی پس از ساعت‌ها کمین و تعقیب متوجه حضور بازگیر ٰ شکارچی پرندگان شکاری بزرگ مانند باز و شاهین در منطقه دیلمان شدند.
کد خبر: ۴۸۹۲
دوشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۷:۵۶

فکرشهر: رئیس اداره محیط زیست شهرستان سیاهکل گفت: شکارچی حرفه‌ای " شاهین و باز" در دهستان پیرکوه بخش دیلمان شرق گیلان دستگیر شد
جعفر میرزایی درسیاهکل اظهار کرد: مأموران اداره حفاظت محیط زیست این شهرستان با همکاری مأموران محیط زیست آغوزی پس از ساعت‌ها کمین و تعقیب متوجه حضور بازگیر ٰ شکارچی پرندگان شکاری بزرگ مانند باز و شاهین در منطقه دیلمان شدند.

به گزارش فکرشهر، وی افزود: این مأموران پس از اخذ نیابت قضایی، یک نفر بازگیر را در روستای لِوار از توابع دهستان پیرکوه بخش دیلمان شهرستان سیاهکل به همراه تور و قفس‌های نگهداری پرنده و سایر ادوات صید دستگیر و برای سیر مراحل قضایی به مراجع قضایی شهرستان ارجاع شد.

رئیس اداره محیط زیست شهرستان سیاهکل تصریح کرد: از این بازگیر که اهل بوشهر بود، 9 قطعه قمری، دو عدد کبوتر و چهار بهله دلیجه که به عنوان طعمه جهت شکار پرندگان بزرگ از جمله شاهین و باز مورد استفاده می‌شد نیز کشف و ضبط شده است.

منبع:تسنیم

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر