جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۸۹۸۰
پنجشنبه ۰۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۹

فکرشهر:  مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر گفت: تحولات اساسی در روستاهای استان بوشهر در حال شکل‌گیری است.

به گزارش فکرشهر از مهر، حمید حیدری بریدی اظهار داشت: در راستای توسعه زیرساخت‌های روستایی استان بوشهر تلاش‌های خبوی صورت گرفته و طرح‌های مهم و زیربنایی در دست اجرا است.

وی گفت: با حمایت‌های دولت، پیگیری‌های نمایندگان استان در مجلس، منابع داخلی بنیاد مسکن و برنامه‌ریزی و همت بلند مجموعه مدیریت این نهاد انقلابی در استان بوشهر تحولات اساسی در سطح روستاهای استان با شتاب قابل توجهی در حال شکل‌گیری است.

عبدالکریم شیخی شتان مدیر روابط عمومی بنیاد مسکن استان بوشهر نیز در گفتگو با خبرنگار مهر بیان کرد: امروز با حضور معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور، نماینده دشتی و تنگستان در مجلس از چندین پروژه در حال ساخت این اداره کل در سطح استان بازدید بعمل آمد و مجتمع ۴۴ واحدی شهر خورموج نیز با زیربنای ۹۴ مترمربع و مساحت ۱۰۰ متر مربع برای هر واحد مسکونی، افتتاح و به بهره‌برداری رسید و کلید منازل تحویل مردم شد.

 وی یادآور شد: برای ساخت هر واحد مسکونی ۴۰ میلیون تومان تسهیلات بانکی کم بهره پرداخت شده که در مجموع ۱۷.۶ میلیارد ریال وام بانکی تامین شده و آورده متقاضیان نیز ۱۵.۴ میلیارد ریال بوده است.

وی افزود: بنیاد مسکن استان بوشهر ۷ میلیارد ریال به صورت بلاعوض تامین کرده است.

 شیخی شتان تاکید کرد: از برکات حساب ۱۰۰ حضرت امام (ره) و خدمات بنیاد مسکن در محرومیت زدایی و احداث مسکن برای اقشار آسیب پذیر است.

وی یادآورشد: احداث منازل مسکونی در شهرها از جمله فعالیت‌های بنیاد مسکن است که با امضای تفاهمنامه با نهادهای حمایتی در حال اجراست.

مدیر روابط عمومی اداره کل بنیاد مسکن استان بوشهر اظهار داشت: بازدید از روند اجرای ساخت پروژه ۸۲ واحدی کنگان نیز از دیگر برنامه‌های امروز بود که با حضور معاون مسکن شهری بنیاد مسکن کشور صورت پذیرفت.

وی همچنین بازدید از فاز نخست مصلی شهر کنگان، و بازدید میدانی از دو زمین در شهرستانهای جم و عسلویه جهت بررسی ایجاد مجتمع‌های مسکونی در این مناطق را از دیگر برنامه‌های امروز عنوان کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر