سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس پلیس فتای استان بوشهر از شناسایی و دستگیری فردی که با ارسال تصاویر مستهجن در یکی از شبکه‌های اجتماعی اقدام به ایجاد مزاحمت کرده بود توسط این پلیس خبر داد.به گزارش فکرشهر، داریوش پورسعید اظهار کرد: پلیس فتای استان بوشهر در پی شکایت خانم جوانی مبنی بر ایجاد مزاحمت فرد ناشناسی از طریق یکی از شبکه‌های اجتماعی موبایلی بلافاصله وارد عمل شد.
کد خبر: ۴۹۱۷
سه‌شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۴:۴۰

فکرشهر: رئیس پلیس فتای استان بوشهر از شناسایی و دستگیری فردی که با ارسال تصاویر مستهجن در یکی از شبکه‌های اجتماعی اقدام به ایجاد مزاحمت کرده بود توسط این پلیس خبر داد.

به گزارش فکرشهر، داریوش پورسعید اظهار کرد: پلیس فتای استان بوشهر در پی شکایت خانم جوانی مبنی بر ایجاد مزاحمت فرد ناشناسی از طریق یکی از شبکه‌های اجتماعی موبایلی بلافاصله وارد عمل شد.

وی افزود: در بررسی‌های انجام شده توسط کاراگاهان مبارزه با جرائم سایبری مشخص شد؛ فرد مزاحم با ارسال تصاویر مستهجن و ضد اخلاقی به گوشی زن جوان قصد برقراری ارتباط غیراخلاقی با وی دارد که این امر موجب به خطر افتادن کانون گرم خانواده آنها شده است.

رئیس پلیس فتای استان بوشهر اظهار داشت: کارآگاهان این پلیس با توجه به حساسیت موضوع، بلافاصله تیم عملیاتی تشکیل و اقدامات خود را آغاز کردند، که در نتیجه متهم بلافاصله شناسایی و مشخص شد؛ پسر 19 ساله‌ای از طریق یکی از شبکه‌های موبایلی با ارسال تصاویر مستهجن و فایل‌های صوتی اقدام به ایجاد مزاحمت کرده است.

پورسعید در ادامه افزود: متهم کمتر از 24 ساعت شناسایی و به این پلیس انتقال داده شد که در بازجویی‌های اولیه منکر هرگونه جرمی شده ولی با شواهد و قرائن موجود، لب به اعتراف گشود و  اظهار داشت: با وجود اطلاع از متأهل بودن شاکیه به قصد رابطه ضد اخلاقی و دوستی با شاکیه اقدام به ارسال تصاویر مبتذل از طریق یکی از شبکه‌های اجتماعی موبایلی کرده بود.

رئیس پلیس فتای استان بوشهر در پایان خاطر نشان کرد: متهم  به همراه پرونده متشکله برای سیر مراحل قضایی تحویل مراجع ذی‌صلاح داده شد.

منبع:فارس

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر