چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۹۲۱۶
پنجشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۸

فکرشهر: مانور پناه گیری و تخلیه اضطراری به مناسبت هفته پدافند غیر عامل با حضور فرماندار دشتستان و جمعی از مسوولان شهرستان با مشارکت هنرجویان و شهرداری برازجان و ادارات ذیربط در هنرستان فنی و حرفه ای علم و صنعت برازجان برگزار گردید.
 
 به گزارش فکرشهر از روابط عمومی فرمانداری دشتستان،  فرماندار دشتستان در  این مراسم گفت : اگر چه ایران مقتدر در پناه خداوند قادر متعال علی رغم همه ی تهدیدات،  مسیر توسعه و بالندگی را طی می کند،  اما ضرورت دارد تا علاوه بر افزایش توان دفاعی، در خصوص پدافند غیر عامل نیز همه ی اقدامات مورد نیاز پیش بینی و صورت پذیرد و آگاهی های عمومی افزایش یابد.


 
 دکتر ارسلان زارع در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به تعریف و مفهوم پدافند غیر عامل به اصل اهمیت و لزوم اطلاع رسانی و آگاهی بخشی عمومی پرداخت و تاکید کرد:  برای به حداقل رساندن آسیب ها و خسارات مالی تجهیزات و تاسیسات حیاتی و حساس نظامی و غیر نظامی و تلفات انسانی بدون به کارگیری جنگ افزار در هنگام بحران ، باید از اصول پدافند غیر عامل استفاده بهینه و شایسته نمود.

فرماندار دشتستان در پایان سخنان از هنرجویان خواست تا ضمن یادگیری اصول پدافند غیر عامل، در انتقال مفاهیم به خانواده های خود و عموم جامعه کوشا باشند.

 شایان ذکر است مراحل مانور پناه گیری و تخلیه اضطراری با اقدامات عوامل و با مشارکت هنرجویان هنرستان مذکور اجرا شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر