جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان بوشهرگفت: مخزن و تاسیسات مجتمع آبرسانی کوثر که تامین آب مورد نیاز مشترکین 52 روستای این استان را برعهده دارد آماده بهره برداری است و همزمان با هفته دولت افتتاح می شود.به گزارش فکرشهر، روح الله طاهریان پور روز سه شنبه درگفت وگو با خبرنگاران افزود: برای اجرای این طرح 31 میلیاردو 500 میلیون ریال هزینه شده است و با بهره برداری از آن 14هزار نفر در قالب سه هزارو 800 خانوار از آب آشامیدنی سالم در شبکه برخوردار خواهند شد.
کد خبر: ۴۹۲۵
سه‌شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۶:۳۰

فکرشهر: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان بوشهرگفت: مخزن و تاسیسات مجتمع آبرسانی کوثر که تامین آب مورد نیاز مشترکین 52 روستای این استان را برعهده دارد آماده بهره برداری است و همزمان با هفته دولت افتتاح می شود.
به گزارش فکرشهر، روح الله طاهریان پور روز سه شنبه درگفت وگو با خبرنگاران افزود: برای اجرای این طرح 31 میلیاردو 500 میلیون ریال هزینه شده است و با بهره برداری از آن 14هزار نفر در قالب سه هزارو 800 خانوار از آب آشامیدنی سالم در شبکه برخوردار خواهند شد.

وی یادآورشد: کمبود اعتبار از مشکلات فراروی شرکت آب و فاضلاب روستایی است طوری که پارسال از مجموع 289 میلیارد ریال اعتبار مصوب 146 میلیارد ریال تخصیص یافت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان بوشهر اضافه کرد: درحالی که پارسال 17 میلیارد ریال از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری برای شهرستان های کنگان و عسلویه تخصیص یافت امسال تاکنون 105 میلیارد ریال برای این منظور مصوب شده است که با تخصیص آن تحول سترگی در آب مناطق یادشده محقق می شود.

طاهریان پور گفت: امسال برای مقابله با بحران آب در مناطق روستایی استان بوشهر با احیا و تجهیز 13 حلقه چاه هفت هزار متر مکعب آب به ظرفیت تولیدی این استان اضافه شد.

وی افزود: 28 مجتمع آبرسانی در استان بوشهر نیمه تمام است که برای بهره برداری از آنها یکهزار میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر اضافه کرد: ارتقای سیستم گندزدایی و بهداشت آب مهمترین اولویت برنامه های سالجاری این شرکت است.

وی گفت: در چهار ماهه نخست امسال از میزان ده میلیارد متر مکعب آب تولیدی هفت میلیارد متر مکعب آب بین مشترکین توزیع شد و مابقی نیز بدلیل فرسودگی شبکه یا انشعاب های غیر مجاز بعنوان پرت محسوب می شود. 

منبع: ایرنا

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر