جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۹۲۸۰
شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۰۴:۵۸

فکرشهر: مدیرکل ثبت احوال استان بوشهر گفت: ۳۰ درصد از مردم استان بوشهر درخواست کارت هوشمند ملی نداده‌اند.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، اسکندر پاسالار ظهر شنبه در کارگروه تخصصی کارت هوشمند ملی اظهار داشت: تلاش گسترده‌ای صورت گرفته تا شرایط دسترسی همه اقشار برای دریافت کار هوشمند ملی در سطح استان بوشهر فراهم شود.

وی فرصت نهایی برای دریافت کارت هوشمند ملی را تا پایان امسال دانست و اضافه کرد: کسانی که موفق به دریافت کارت هوشمند ملی نشده باشند از سال آینده برای بسیاری از کارها و امورات خود با مشکل روبرو می‌شوند.

مدیرکل ثبت احوال استان بوشهر با اشاره به اینکه در سطح استان هنوز حدود ۳۰ درصد از مردم درخواستی برای دریافت کارت هوشمند ملی نداشته‌اند، افزود: میزان درخواست‌ها در استان بوشهر از میانگین کشوری شش درصد کمتر است.

وی خواستار اطلاع‌رسانی مناسب به مردم برای ثبت نام کارت ملی هوشمند شد و خاطرنشان کرد: انتظار داریم همه مردم در سریع‌ترین زمان برای دریافت کارت خود اقدام کنند و این کار را به روزهای انتهایی موکول نکنند.

پاسالار ادامه داد: کارگروه تخصصی کارت هوشمند ملی با هدف تسهیل و تسریع در دریافت کارت هوشمند ملی هر هفته به صورت مستمر در ثبت احوال استان تشکیل می‌شود.

وی اضافه کرد: تلاش داریم تا علاوه بر رفع موانع و مشکلات احتمالی، بسترهای لازم برای ارائه مطلوب خدمات به هم استانی ها فراهم شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر