پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری دیلم گفت: اطلاعات و آگاهی کم والدین، بزرگترین آسیب اجتماعی وارده بر جوانان بویژه درفضاهای مجازی است.به گزارش فکرشهر، کریم علی حسنی در جلسه بررسی آسیب های اجتماعی فضاهای مجازی مرتبط با جوانان افزود: اگرهمان اندازه که به فکر تامین نیازهای جسمی فرزندان هستیم به فکرتربیت، اخلاق، نظارت و بررسی مضرات و استفاده صحیح از فضاهای مجازی باشیم، آسیب های اجتماعی درجامعه کاهش و مشکلی بوجود نخواهد آمد.
کد خبر: ۴۹۳۲
چهارشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۱:۰۶

فکرشهر: معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری دیلم گفت: اطلاعات و آگاهی کم والدین، بزرگترین آسیب اجتماعی وارده بر جوانان بویژه درفضاهای مجازی است.

به گزارش فکرشهر، کریم علی حسنی در جلسه بررسی آسیب های اجتماعی فضاهای مجازی مرتبط با جوانان افزود: اگرهمان اندازه که به فکر تامین نیازهای جسمی فرزندان هستیم به فکرتربیت، اخلاق، نظارت و بررسی مضرات و استفاده صحیح از فضاهای مجازی باشیم، آسیب های اجتماعی درجامعه کاهش و مشکلی بوجود نخواهد آمد.

وی بیان کرد: در برهه کنونی دسترسی به ارتباطات روز و تکنولوژی پیشرفته، پرهیز از فضاهای مجازی را غیر ممکن ساخته و ضرورت دارد که به فکر استفاده صحیح از این وسایل ارتباطی متناسب با آموزه های دینی باشیم .

کارشناس امور اجتماعی فرمانداری دیلم گفت: جوانی به عنوان بهترین و برجسته ترین دوران عمر هر انسانی محسوب می شود که می تواند ازظرفیتی که دارد نقش ارزنده ومثمرثمری برای خود، خانواده و جامعه ایفا کند.

استفاده از مشاورین، روحانیون و کارشناسان، برگزاری همایش، آموزش استفاده صحیح از فضاهای مجازی برای کارکنان ادارات و بهره مندشدن از فضاهای مساجد از مهم ترین مصوبات این جلسه بود.

منبع:ایرنا

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر