چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۹۷۸۲
سه‌شنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۰۶:۱۳

فکرشهر:  معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر بر اهمیت نقش احزاب در پویایی و افزایش امید در جامعه تاکید کرد.

به گزارش فکرشهر از مهر، مجید خورشیدی ظهر سه شنبه در جلسه شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان استان بوشهر اظهار داشت: احزاب در جامعه ما آنچنان که باید در رفع مسائل و مشکلات اجتماعی جامعه مشارکت ندارند، این در حالی است که احزاب با در اختیار داشتن پتانسیل جوانان و نخبگان به شدت می توانند در رفع معضلات جامعه مشارکت داشته باشند.

وی افزود: بدون شک همه ما از میزان مشکلات و خطراتی که امروز جامعه ما را تهدید می کند اطلاع داریم اما آنچه بیش از همه مشکلات موجود به بدنه جامعه ضربه می زند نا امیدی است.

خورشیدی تصریح کرد: نیروهای حزبی به عنوان افراد پیشرو و الگو در جامعه بایدتلاش کنند تا ناامیدی به درون جامعه و در دل مردم نفوذ نکند و با تمام توان در جهت افزایش میزان امید در جامعه راهکار ارایه دهند و باجدیت در این راستا گام بردارند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: امروز بیش از پیش ضرورت حمایت از دولت احساس می شود. دشمنان ما با اعمال فشار بر مردم از طریق تحریم و تهدید قصد دارند مردم را از دولت ناامید و دلسرد کنند و میان مردم و دولت فاصله ایجاد کنند.

وی عنوان کرد: احزاب و خواص جامعه در چنین شرایطی باحمایت از دولت و تشریح شرایطو مسایل پیچیده و دسیسه های موجود برای مردم جامعه از دلسردی و ناامیدی و سرخوردگی مردم جامعه جلوگیری کنند.

خورسیدی بیان کرد: مشارکت احزاب در فعالیت های اجتماعی و فرهنگی باید بیشتر شود تا احزاب از حالت تک وجهی که تنها به مسایل سیاسی ورود می کنند خارج شوند. احزاب می توانند با کارشناسی دقیق در رفع معضلات مهمی همچون اعتیاد، طلاق، افزایش بزه کاری در جامعه و وضعیت کودکان کار و دیگر موارد مشابه یاری گر دولت باشند تا با بهبود شرایط اجتماعی کشور به سمت رشد و پیشرفت گام بردارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر