شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۹۸۷۸
جمعه ۰۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۶

فکرشهر: امام جمعه عسلویه اظهار داشت: درست است که برخی از این مشکلات دسیسه دشمن است اما باید نظارت بر قیمت گذاری ها باشد، کارخانه ها هفته ای یکی دو بار قیمت ها را بالا می برند انگار نظارتی بر آنان نیست.

به گزارش فکرشهر از فارس، حجت الاسلام سید علی هاشمی نژاد امروز در خطبه های نماز جمعه شهر عسلویه با تبریک هفته وحدت و سالروز میلاد فرخنده پیامبر اکرم(ص) و امام صادق (ع) اظهار داشت: قرآن ویژگی های زیادی از پیامبر اسلام بیان کرده است و آن حضرت را رحمت للعالمین معرفی کرده یعنی برای تمام خلق الله مایه خیر و رحمت است.

امام جمعه عسلویه برترین محور را وحدت دانست و گفت: هرکس دغدغه اسلام و انقلاب و دلسوزی نسبت به اسلام دارد باید در راستای وحدت حرکت کند؛ حفظ اسلام انقلاب با وحدت تامین می شود.

وی بیان داشت: رهبر انقلاب فرموده اند «برای این ملت وحدت از همه چیز واجب تر است مایه نگهداری این نظام وحدت است». در هفته وحدت برنامه های خوبی درشهرستان اجراء می شود.

امام جمعه عسلویه با تبریک هفته بسیج،  بسیجی را یک مسلمان  دانست و گفت: بسیجی بودن در مملکت ما یک افتخار است و اکثر مردم ما بسیجی هستند چون مومن و انقلابی هستند حتی اگر اسم شان در دفتر بسیج ثبت نشده باشد؛ بسیجی یعنی کسی که همه فضایل در او جمع است و تفکر بسیجی یعنی تفکر ولایتمداری که حول محور منویات رهبر انقلاب حرکت می کند و مظهر همه خوبی هاست.

وی با بیان اینکه قوام و دوام انقلاب به بسیج است اظهار داشت: به نام بسیج باید مفتخر بود و مراقب باشیم به عنوان بسیجی خصیصه های معنوی در خود حفظ کنیم.

امام جمعه عسلویه به بحث گرانی ها در کشور که مردم با آن دست به گریبان هستند اشاره کرد و افزود: درست است که برخی از این مشکلات دسیسه دشمن است اما باید نظارت بر قیمت گذاری ها باشد. کارخانه ها هفته ای یکی دو بار قیمت ها را بالا می برند انگار نظارتی بر آنان نیست و برخی کالاها بیش از 100 درصد گران شده است. کالاهایی که مواد اولیه آن در داخل تولید می شود چرا گران شده است مبنا و استدلال گران شدن این کالاها چیست؟ 

وی افزود: مسئولین نظام باید فکر کنند، در شرایط کنونی بر قشر ضعیف و متوسط جامعه فشار وارد می شود دولت باید دست دلالان خبیث را کوتاه کند و با قاطعیت لازم با آنها برخورد شود و دلسوزانه و وجدانی برای مردم فکر و عمل کنیم.

هاشمی نژاد خواستار نظارت بیشتر در شهر عسلویه شد و گفت: فرماندار باید به ادارات مسئول یادآور شوند و تاکید کنند که نظارت بر بازار داشته باشند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر