سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: امام جمعه برازجان گفت: معضل آب در دشتستان توسط مسئولان مدیریت شود.به گزارش فکرشهر، حجت‌الاسلام حسن مصلح در خطبه‌های امروز نماز جمعه برازجان با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: رعایت تقوا و پرهیزگاری از مهم‌ترین وظایف مسلمین است و سعادت دنیا و آخرت در گرو تقواست.وی با تسلیت سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) افزود: ائمه اطهار(ع) هر کدام به تناسب شرایط زمانی خود عمل می‌کردند؛ یکی با قیام، یکی با جهاد، یکی با شهادت، یکی با دعا و نیایش و یکی با راه‌اندازی کلاس درس و حوزه علمیه و امام صادق(ع) علمای زیادی را در کلاس درس خود تربیت کرد.
کد خبر: ۴۹۹۲
جمعه ۳۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۱

فکرشهر: امام جمعه برازجان گفت: معضل آب در دشتستان توسط مسئولان مدیریت شود.

به گزارش فکرشهر، حجت‌الاسلام حسن مصلح در خطبه‌های امروز نماز جمعه برازجان با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: رعایت تقوا و پرهیزگاری از مهم‌ترین وظایف مسلمین است و سعادت دنیا و آخرت در گرو تقواست.

وی با تسلیت سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) افزود: ائمه اطهار(ع) هر کدام به تناسب شرایط زمانی خود عمل می‌کردند؛ یکی با قیام، یکی با جهاد، یکی با شهادت، یکی با دعا و نیایش و یکی با راه‌اندازی کلاس درس و حوزه علمیه و امام صادق(ع) علمای زیادی را در کلاس درس خود تربیت کرد.

امام جمعه برازجان در ادامه با تقدیر از مردم دشتستان به دلیل استقبال از شهدای گمنام خاطرنشان کرد: شهدا به ما یادآور می‌شوند که ایثارگری برای حفظ اسلام و انقلاب و دفاع از کشور صورت گرفته و روح تازه‌ای به کالبد جامعه تزریق می‌کنند.

مصلح در ادامه با اشاره به 30 مرداد روز مساجد تصریح کرد: در چنین روزی مسجدالاقصی توسط صهیونیست‌ها به آتش کشیده شد و به همین دلیل 30 مرداد روز جهانی مساجد است و باید همواره در تنظیف و بهداشت مساجد اهتمام ورزیم.

وی اضافه کرد: چاره‌اندیشی جدی در مورد هزینه‌های بهداشتی، کیفیت‌بخشی به برنامه‌های فرهنگی مساجد و احیای نمازهای جماعت و یومیه و تجدیدنظر در مدیریت مساجد از مهم‌ترین مسایلی است که امیدواریم توسط مسئولان مساجد رعایت شود.

امام جمعه برازجان در ادامه با اشاره به هفته دولت گفت: باید یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر را گرامی بداریم و از دولتمردان می‌خواهیم در مسیر این شهدا حرکت کنند.

مصلح تاکید کرد: مسئولان دولت باید به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب عمل کرده و از ظرفیت‌های داخلی نهایت استفاده را ببرند.

وی با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب با سفرا و مسئولان وزارت خارجه بیان کرد: رهبر انقلاب در این دیدار مهم، منطق نظام در رفتار با آمریکا را تبیین فرمودند که باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

امام جمعه برازجان با اشاره به خرید تضمینی خرمای دشتستان اظهار داشت: این اقدام مهم موجبات رضایتمندی نخلداران شده و نماینده مردم در مجلس و سایر مسئولان همکاری خوبی داشتند.

مصلح در ادامه با اشاره به جیره‌بندی آب در برخی مناطق دشتستان گفت: در برخی مناطق دشتستان مردم تنها چهار ساعت در روز آب دارند و مسئولان باید معضل کمبود آب در دشتستان را مدیریت کنند.

منبع:فارس

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر