پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۰۰۷۷
چهارشنبه ۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۲

فکرشهر:  بخشدار ویژه خارگ گفت: رفع مشکلات قشر کارگری در جزیره خارگ با جدیت دنبال می‌شود.

به گزارش فکرشهر، محمود رضایی در حاشیه بازدید از کمپ‌های کارگری شرکت نفت فلات قاره خارگ در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: جزیره استراتژیک و حیاتی خارگ یکی از مراکز مهم انرژی در کشور است.

وی اضافه کرد: حمایت از قشر کارگری یکی از وظایف اصلی دولت در حوزه های مختلف به‌ویژه حوزه های مهم تولید و صادرات نفت است.

وی افزود: در روزهای گذشته و بنا به اطلاعات دریافتی و بر اساس گزارش‌های متعددی که در حوزه اقامتگاه های کارگری شرکت فلات قاره به بخشداری ویژه خارگ واصل شد، بررسی لازم در این راستا انجام شد.

 بخشدار ویژه خارگ گفت: همانگونه که حوزه نفت انتظار همراهی و همدلی در حوزه مختلف را دارد، خواسته این بخشداری بعنوان نماینده ویژه حاکمیت هم حل مشکلات حوزه کارگری از این شرکت مهم و راهبردی در جزیره است.

وی تصریح کرد: در این بازید ضمن دیدار چهره به چهره با کارگران خدوم این شرکت بصورت مستقیم در جریان مسائل و مشکلات این حوزه قرار گرفتیم و دستورات بازم در حوزه رفع مشکلات اقامتی این کارگران به مدیران فلات قاره خارگ داده شد و امیدوار هستیم مدیران خدوم این شرکت مشکلات فوق را هر چه سریعتر با یک راهکار مدبرانه حل کنند.

رضایی گفت: تعامل دو سویه کارگر وکارفرما باعث رشد و شکوفایی در پروژه ها خواهد شد، باتوجه به شرایط خاص کشور انتظار ما همدلی و هم افزایی این دومجموعه در این جزیره مقاوم و ایثارگر است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر