جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرماندار دشتستان: 88 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 300 میلیارد ریال در هفته دولت در شهرستان دشتستان افتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز می شود.به گزارش فکرشهر، دکتر ارسلان زارع درجمع تعدادی از مدیران و در دیدار با امام جمعه برازجان گفت : خدمت صادقانه و خالصانه به مردم و تلاش برای توسعه و پیشرفت در دستور کار جدی دولت تدبیر و امید است.وی بیان داشت : برای انجام خدمت رسانی بهتر و شایسته تر به مردم با مشورت و همکاری و حمایت های ائمه جمعه ، نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی ، روسا و اعضای شوراهای اسلامی کارها و امور بهتر صورت می پذیرد.
کد خبر: ۵۰۵۲
يکشنبه ۰۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۴

فکرشهر: فرماندار دشتستان: 88 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 300 میلیارد ریال در هفته دولت در شهرستان دشتستان افتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز می شود.
به گزارش فکرشهر، دکتر ارسلان زارع درجمع تعدادی از مدیران و در دیدار با امام جمعه برازجان گفت : خدمت صادقانه و خالصانه به مردم و تلاش برای توسعه و پیشرفت در دستور کار جدی دولت تدبیر و امید است.
وی بیان داشت : برای انجام خدمت رسانی بهتر و شایسته تر به مردم با مشورت و همکاری و حمایت های ائمه جمعه ، نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی ، روسا و اعضای شوراهای اسلامی کارها و امور بهتر صورت می پذیرد.
امام جمعه برازجان نیز با بیان برخی  از ویژگی های مدیران در حکومت و دولت اسلامی پرداخت و گفت : داشتن ساست نیکو ،خوب تدبیر کردن و عمل کردن و مدارا با مردم و رعایت عدالت اسلامی از مهمترین ویژگی های یک مدیر در حکومت اسلامی است.
ایشان اضافه کرد : خوشرفتاری با مردم ، ارتباط خوب با مردم،ساده زیستی و مردم داری و دقت در انتخاب کارگزاران توانا از دیگر ویژگی های مدیران در نظام جمهوری اسلامی است.
وی گفت: شهرستان دشتستان ظرفیتهای بسیار بالای در حوزه های مختلف دارد و نیاز است مدیران تمام تلاش خود را با همدلی و تعامل و تلاش در توسعه شهرستان بکار گیرند.
حجه الاسلام والمسلمین حسن مصلح امام جمعه برازجان در پایان گفت: ازتلاش فرماندار دشتستان در زمینه تخصیص اعتبارات واجرای طرح ها و پیگیری شبانه روزی مسائل و مشکلات شهرستان و توجه ویژه به برنامه ها و مسائل فرهنگی شهرستان تقدیر می کنم.

منبع: پرتال فرمانداری دشتستان

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر