چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون سیاسی اجتماعی فرماندار دشتی خواستار برخورد قانونی با دفتر ازدواج خاطی که در شب شهادت امام جعفر صادق (ع) رئیس مذهب جعفری اقدام به برپایی مراسم ازدواج کرده بودند شد.به گزارش فکرشهر به نقل از فارس، محمد حسینی پیش از ظهر امروز در چهارمین جلسه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی و مناسبت‌های مهم شهرستان دشتی که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: میزبانی خدام رضوی افتخاری است که نصیب هرکسی نمی‌شود و میزبانی خادمان از سال 86 در این شهرستان شروع شده است.
کد خبر: ۵۰۵۹
يکشنبه ۰۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۳

فکرشهر: معاون سیاسی اجتماعی فرماندار دشتی خواستار برخورد قانونی با دفتر ازدواج خاطی که در شب شهادت امام جعفر صادق (ع) رئیس مذهب جعفری اقدام به برپایی مراسم ازدواج کرده بودند شد.

به گزارش فکرشهر به نقل از فارس، محمد حسینی پیش از ظهر امروز در چهارمین جلسه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی و مناسبت‌های مهم شهرستان دشتی که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: میزبانی خدام رضوی افتخاری است که نصیب هرکسی نمی‌شود و میزبانی خادمان از سال 86 در این شهرستان شروع شده است.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار دشتی افزود: وظیفه اخلاقی به آسانی نصیب هر کسی نمی‌شود و غالب خدام از فضلاء و انسان‌های برجسته اجتماع هستند.

وی با بیان اینکه اداره تبلیغات اسلامی مسئولیت پیگیری مصوبات جلسه را برعهده خواهد داشت، ادامه داد: در چند روزی که میزبان خدام رضوی هستیم باید بتوانیم حداقل رضایت نسبی آنها را فراهم کنیم تا برنامه‌هایی درخورشان امام رضا(ع) برگزار کنیم.

حسینی خاطرنشان کرد: با توجه به بی‌حرمتی به حضرت امام صادق(ع) و برگزاری مراسم عقد و پایکوبی درشب شهادت آن حضرت باید با خاطی و محضر عقد  برخورد قانونی صورت گیرد.

شهردار خورموج نیز گفت: شهرداری وظیفه خود می‌داند با ستاد استقبال از خدام همراهی کند زیرا کارهای فرهنگی سرلوحه کار شهرداری است.

احمد شیخیانی افزود: برگزاری مسابقه تزیین محلات همراه با کمک 5 میلیون ریالی به ستاد استقبال از خدام، در دستور کار شهرداری است.

دبیر هفتمین دوره جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید استان بوشهر نیز گفت: جشن‌های زیرسایه خورشید با شش هدف در تمام استان‌های کشورمان و 12 کشور اسلامی برگزار می‌شود.

اکبر قائدی افزود: غفلت‌زدایی، برداشتن مرزها، مقابله با جریان وهابیت و اسلام اموی، تقویت فرهنگ زیارت از راه دور، تعظیم شعائر اسلامی از اهم اهداف جشن‌های زیر سایه خورشید است.

وی متذکر شد: کاروان خدام 11 شهریور ماه وارد شهرستان دشتی می‌شوند و 14 شهریور ماه در شنبه و 15شهریورماه  در کاکی حضور خواهند یافت.

قائدی بیان داشت: دیدار با خانواده معظم شهدا، ایتام، زندانیان و بیماران از برنامه‌های خدام رضوی خواهد بود و در 15 شهریورماه در جشن میلاد امام رضا(ع) با حضور شیفتگان آن امام همام در مسجد امام رضا(ع) شهر خورموج حضور خواهند یافت.

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر