جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: واحد مرغداری روستای منقل در شهرستان دشتی با حضور استاندار بوشهر به بهره‌برداری رسید و ضمن افزایش تولید مرغ دراستان زمینه اشتغال‌‌زایی 10 نفر فراهم شد. به گزارش فکرشهر، در نخستین روز از هفته دولت با حضور استاندار بوشهر واحد مرغداری روستای منقل در دشتی افتتاح شد. دکتر مصطفی سالاری در آیین افتتاح این واحد مرغداری با بیان اینکه گازرسانی به واحدهای تولیدی و صنعتی در اولویت استان است گفت: امسال با برنامه‌ ریزی‌های انجام شده عملیات گازرسانی یه شهرک‌های صنعتی در استان انجام شده که زمینه گازرسانی به واحدهای تولیدی فراهم است. 
کد خبر: ۵۰۷۶
دوشنبه ۰۳ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۱:۵۴

فکرشهر: واحد مرغداری روستای منقل در شهرستان دشتی با حضور استاندار بوشهر به بهره‌برداری رسید و ضمن افزایش تولید مرغ دراستان زمینه اشتغال‌‌زایی 10 نفر فراهم شد.
 
به گزارش فکرشهر، در نخستین روز از هفته دولت با حضور استاندار بوشهر واحد مرغداری روستای منقل در دشتی افتتاح شد.
 
دکتر مصطفی سالاری در آیین افتتاح این واحد مرغداری با بیان اینکه گازرسانی به واحدهای تولیدی و صنعتی در اولویت استان است گفت: امسال با برنامه‌ ریزی‌های انجام شده عملیات گازرسانی یه شهرک‌های صنعتی در استان انجام شده که زمینه گازرسانی به واحدهای تولیدی فراهم است.
 
استاندار بوشهر با بیان اینکه صادرات گوشت مرغ از اهداف توسعه مناسبات تجاری به کشور قطر است گفت:  در توسعه مناسبات تجاری و اقتصادی با کشور قطر برنامه‌های متنوعی اجرایی می‌شود که یکی از آنها توسعه صادرات به ویژه مواد پروتئینی و صیفی جات است.
 
وی بر توجه به واحدهای مرغداری تاکید وتصریح کرد: عملیات گازرسانی به واحدهای مرغداری از اولویت‌های استان بوشهر است.
 
رئیس جهاد کشاورزی استان بوشهر نیز گفت: اکنون در استان بوشهر از 196 واحد مرغ‌داری سالانه 24 هزار تن گوشت سفید مرغ تولید می‌شود که امسال با افزایش 10 درصدی به26هزار و 400 تن افزایش می یابد.
 
نوذر منفرد با بیان اینکه در شهرستان دشتی 20 واحد مرغداری فعال است  افزود: این شهرستان دارای قابلیت‌های مهمی در حوزه پرورش طیور است بگونه‌ای که اکنون پنج واحد مرغداری دیگر در دست ساخت است.
 
وی با اشاره به بهره‌برداری از واحد مرغداری روستای منتقل گفت: این واحد که با سرمایه گذاری 10 میلیارد ریال اجرا شده قادر است در هر دوره 45 روزه 40 هزار قطعه مرغ گوشتی پرورش دهد.
 
رئیس جهاد کشاورزی استان بوشهر با بیان اینکه اکنون در استان بوشهر 196 مرغداری فعال است خاطر نشان کرد: دراین واحدهای تولیدی در هر دوره 45 روزه 5.5 میلیون قطعه مرغ گوشتی پرورش داده می‌شود.
 
منفرد از افزایش 10 درصدی تولید مرغ در استان خبرداد و گفت: اکنون در استان بوشهر سالانه 24 هزار تن گوشت سفید مرغ تولید می‌شود که امسال با افزایش 10 درصدی به 26هزار و 400 تن افزایش می یابد.

 

منبع: پرتال استانداری

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر