پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: در نخستین روز از گرامیداشت هفته دولت مسوولان شهرستان دشتستان با حضور در گلزار شهدا و غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر شهدا با آنان تجدید میثاق و برنامه های هفته دولت را آغاز کردند.به گزارش فکرشهر، فرماندار دشتستان در این آیین اظهارکرد: گرامیداشت هفته دولت یادآور خاطرات خدمت رسانی صادقانه دو شهید والامقام رجایی و باهنر است که مسوولان بایستی آن ها را الگوی رفتاری و مدیریتی خود قرار دهند.
کد خبر: ۵۰۷۹
دوشنبه ۰۳ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۳:۱۹

فکرشهر: در نخستین روز از گرامیداشت هفته دولت مسوولان شهرستان دشتستان با حضور در گلزار شهدا و غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر شهدا با آنان تجدید میثاق و برنامه های هفته دولت را آغاز کردند.

به گزارش فکرشهر، فرماندار دشتستان در این آیین اظهارکرد: گرامیداشت هفته دولت یادآور خاطرات خدمت رسانی صادقانه دو شهید والامقام رجایی و باهنر است که مسوولان بایستی آن ها را الگوی رفتاری و مدیریتی خود قرار دهند.

دکتر ارسلان زارع افزود: انگیزه، پشتکار و کوشش مستمر برای حفظ دستاوردها و اعتلای آرمان های انقلاب اسلامی که همان استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است مهمترین وظیفه مسوولان می باشد.

وی یادآور شد: امروز تجدید میثاق و عهد و پیمانی با شهدا برای تلاش مضاعف و تحقق اهداف عالی نظام و خدمات رسانی صادقانه به مردم بویژه شهروندان دشتستانی است.

به گزارش فکرشهر، همچنین در این روز، با حضور فرماندار دشتستان و جمعی از مسوولان شهرستان  11پروژه عمرانی با اعتبار13میلیارد و580 میلیون ریال در بخش مرکزی افتتاح شد.

در این آیین چهار پروژه برق رسانی و تقویت برق در روستاهای دهقاید، قلعه سفید و شهر دالکی در مجموع با اعتبار پنج میلیارد و 100 میلیون ریال به بهره برداری رسید.

ساختمان دهیاری های روستاهای سرکره و راهدار در مجموع با اعتبار یک میلیارد و 300میلیون ریال و طرح هادی روستای قراولخانه با اعتبار 700میلیون ریال ودوهزار مترمربع مساحت افتتاح شد.

از دیگر پروژه های این بخش که امروز افتتاح شد گلزار شهدای روستاهای گزبلند، بنه جابری و بارگاهی با اعتبار 480 میلیون ریال می باشد.

همچنین یک طرح کشاورزی بخش خصوصی شامل گلخانه محصولات سبزی و صیفی با مساحت هفت هزار و 800 مترمربع و سرمایه گذاری شش میلیارد ریال با اشتغال زایی شش نفر نیز در حومه برازجان مورد بهره برداری قرار گرفت.

منبع:پرتال فرمانداری دشتستان

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر