پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۱۱۱۹
چهارشنبه ۰۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۵

فکرشهر: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: برنامه‌های متنوع دهه بصیرت در استان بوشهر برگزار می‌شود.

به گزارش فکرشهر ازمهر، نصرالله شفیعی پیش از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران با تسلیت درگذشت آیت شاهرودی عالم مجاهد، یار و یاور انقلاب، شاگرد امام راحل و مدافع انقلابی مقام معظم رهبری اظهار داشت: فقدان ایشان یک ضایعه بزرگ برای جهان اسلام و ایران محسوب می شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر اضافه کرد: آنچه که باعث شد یوم الله ۹ دی ماه به عنوان روز بصیرت در تقویم ثبت شود، حضور باشکوه مردم در این حماسه ملی است.

وی با بیان اینکه بار دیگر مردم ایران اقتدار خود را در صحنه‌های ملی و سیاسی نشان دادند، تاکید کرد: دشمنان ایران در خارج از کشور با ترسیم یک فتنه بزرگ در جریان انتخابات سال ۸۸ و یک هجوم گسترده علی موجودیت نظام قصد داشتند پایه های نظام جمهوری اسلامی را سست کنند.

شفیعی عنوان کرد: نقش مهم و تاثیرگذار مردم در جمهوری اسلامی ایران همیشه نمایان است که در راهپیمایی ۹ دی ماه این مورد ثابت می شود که حضور خود آبی بر فتنه های دشمن می ریزند.

وی تصریح کرد: در سال ۸۸ با سران فتنه و عوامل آن صحبت شد ولی باز تأثیر خود را نگذاشت و تنها حضور مقتدرانه مردم باعث خاموشی آشوب ها شد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: دشمنان با برنامه‌ریزی و امید فکر می‌کنند، می‌توانند برای فروپاشی نظام نقشه ترسیم کنند اما حضور مردم نشان داده که این نقشه‌های دشمن و فتنه‌های آنها همواره خنثی می‌شود.

وی افزود: به گفته رهبر انقلاب اسلامی دشمنان همواره دنبال تفرقه افکنی میان مردم هستند و این مورد قطعاً با هوشیاری مسئولین و حضور به موقع مردم در صحنهٔ خنثی خواهد شد.

نصرالله شفیعی اضافه کرد: حماسه ۹ دی ماه همواره نشان دهنده استقلال ایران است که مانع از دخالت کشورهای بیگانه در امور ما می شود و این حماسه بزرگ متعلق به تمام مردم ایران است.

وی گفت: حماسه ۹ دی ما بزرگترین خدمت به استقلال مردم ایران کرد و نشان داد هدف دشمن برای نابودی نظام با حضور مردم خنثی می‌شود.

شفیعی با اشاره به اینکه نقش عمده رسانه، اطلاع رسانی و دعوت مردم به این مراسم باشکوه است، تاکید کرد : هر ساله شاهد مراسم باشکوه بزرگداشت ۹ دی ماه در استان بوشهر و به ویژه در شهر بوشهر هستیم که با حضور باشکوه مردم و سخنرانان نشان می‌دهد بار دیگر مردم با آرمان‌های امام بیعت می‌کنند.

وی بیان داشت: امسال در روزهای منتهی به ۹ تا ۱۹ دی برنامه‌های گسترده‌ای در شهر بوشهر داریم.

ّشفیعی تصریح کرد مراسم بزرگداشت ۹ دی ماه در مرکز استان ساعت ۹ صبح در جایگاه مصلای نمازجمعه با سخنرانی محمد جواد لاریجانی دبیر ستاد حقوق بشر و رئیس پژوهشگاه دانش های بنیادی که یک شخصیت انقلابی بصیر و آگاه است شروع می‌شود و با راهپیمایی از مصلای نماز جمعه تا میدان قدس ادامهٔ پیدا میکند.

وی با بیان اینکه اگر کسی بخواهد با انتشار تصاویر سران فتنه و از آنها دفاع کند، دست به یک اقدام ضد ملی است، خاطر نشان کرد: قطعا با این کار در میدان دشمن پا خواهد گذاشت.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر