پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۱۳۱۶
دوشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۰۴:۰۳

فکرشهر: فرماندار شهرستان تنگستان گفت: برخی مشکلات مردم به دلیل عدم دسترسی به مسئولان حل نشده است.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، عبدالحسین رفیعی پور عصر یکشنبه در بازدید از روستاهای بخش مرکزی تنگستان اظهار داشت: سیاست و نگاه دولت تدبیر و امید در موضوع خدمت رسانی به مردم حضور مسئولان و دست اندرکاران دولت در میان مردم برای آگاهی و تسهیل مشکلات آنان است.

فرماندار تنگستان با بیان اینکه حل سریع مشکلات و مسایل مردم از مهمترین ضروریات دولت است افزود: فرمانداری شهرستان تنگستان با تشکیل تیمی متشکل از  معاون عمرانی، بخشداران و روسای ادارات از بخش های مختلف شهرستان و روستاهای آن بازدید میدانی و با مردم ارتباط چهره به چهره داشته و خواهد داشت.

رفیعی پور هدف اصلی از این بازدیدها را ارتقای اعتماد مردم نسبت به نظام و دولت عنوان کرد و ادامه داد: بسیاری از مشکلات مردم به دلیل عدم دسترسی به مسئولان مربوطه حل نشده و یا مورد توجه جدی قرار نگرفته است که با این نوع بازدیدها این مشکلات از نزدیک به گوش و نظر دولتمردان می رسد.

فرماندار تنگستان در این بازدید به دستگاه های اجرایی زیربط دستور داد که سریع تر نسبت به رفع مشکلات مردم در این روستاها اقدام کنند.

فرماندار تنگستان به همراه معاون عمرانی، بخشدار مرکزی و روسای برخی ادارات از برخی از روستاهای بخش مرکزی این شهرستان بازدید کرد و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات این روستاها و ساکنان آن قرار گرفت.

در این بازدید شوراهای اسلامی، دهیاران و اهالی روستا در حضور فرماندار شهرستان تنگستان مهمترین مطالبات ساکنان روستاهای سمل شمالی، سمل جنوبی و گلنگون در بخش مرکزی شهرستان را تامین زیر ساخت ها و جاده روستایی، بهسازی و آسفالت جاده های روستایی، جنگل کاری، رفع تداخلات مرزی و رفع مشکلات و موانع موجود در روستا عنوان  کردند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر