چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: در آیین شانزدهمین جشنواره شهید رجایی، ادارت برتر دستگاه های اجرایی و شرکت های گروه های پنجگانه که در این جشنواره شرکت کرده بودند، معرفی شدند...
کد خبر: ۵۱۳۹
چهارشنبه ۰۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۲:۵۷

فکرشهر: در آیین شانزدهمین جشنواره شهید رجایی، ادارت برتر دستگاه های اجرایی و شرکت های گروه های پنجگانه که در این جشنواره شرکت کرده بودند، معرفی شدند.

به گزارش فکرشهر، در گروه های پنجگانه شرکت ها، در گروه شرکت های دولتی، شرکت آب و فاضلاب روستایی استان بوشهر، در گروه بانک ها و بیمه ها، اداره کل بیمه استان بوشهر به عنوان شرکت های برتر معرفی شدند.

همچنین در گروه واحدهای ستادی و اجرایی وزارتخانه ها، اداره امور اقتصادی و دارایی، در گروه دستگاه هایی که وجه غالب وظایف آنها خدمت به مردم است، اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی و در گروه دستگاه های قضایی و انتظامی اداره کل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی به عنوان دستگاه های برتر در گروه خود معرفی شدند.

در بخش ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی استان بوشهر، اداره کل دامپزشکی با کسب بیشترین رتبه ها در بخش شاخص های عمومی و اختصاصی به عنوان دستگاه برتر معرفی شد.

همچنین اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان بوشهر، اداره کل ثبت احوال و اداره کل امور اقتصادی و دارایی به ترتیب رتبه های دوم تا چهارم را کسب کردند.

اداره کل بنادر و دریانوردی، تعزیرات حکومتی، ثبت اسناد و املاک، اداره کل بیمه سلامت، اداره کل هواشناسی و اداره کل پزشکی قانونی نیز به ترتیب رتبه های پنجم تا دهم شانزدهمین جشنواره شهید رجایی را به خود اختصاص دادند.

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر