سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: در چهارمین روز از گرامیداشت هفته دولت درآیینی با حضورمعاون سازمان بنادر و دریانوردی ایران و مسوولان استان به بهره برداری رسید.به گزارش فکرشهر، مدیرکل بنادرو دریانوردی استان بوشهر دراین آیین گفت: این پروژه ها شامل ساختمان پنجره واحد خدمات بندری، ایستگاه آتش نشانی و اورژانس اداره بندر و دریانوردی و راه اندازی دو جرثقیل کانتینربر است که 245میلیارد ریال اعتبار برای اجرای آنها هزینه شده است. 
کد خبر: ۵۱۴۹
چهارشنبه ۰۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۴

فکرشهر: در چهارمین روز از گرامیداشت هفته دولت درآیینی با حضورمعاون سازمان بنادر و دریانوردی ایران و مسوولان استان به بهره برداری رسید.
به گزارش فکرشهر، مدیرکل بنادرو دریانوردی استان بوشهر دراین آیین گفت: این پروژه ها شامل ساختمان پنجره واحد خدمات بندری، ایستگاه آتش نشانی و اورژانس اداره بندر و دریانوردی و راه اندازی دو جرثقیل کانتینربر است که 245میلیارد ریال اعتبار برای اجرای آنها هزینه شده است. 

محمد راستاد افزود: ساختمان پنجره واحد خدمات بندری با اعتبار پنج میلیارد و 500 میلیون ریال ساخته شده است که با راه اندازی آن همه خدمات امور بندری به صورت تجمیع شده در این ساختمان انجام می شود.

وی با اشاره به افتتاح ایستگاه آتش نشانی و اورژانس اداره بندر اظهارکرد: این ایستگاه با هشت میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار ساخته شده است که چهار نفر آتش نشان در آن فعالیت می کنند.

راستاد کاهش زمان رسیدگی به حوادث، کاهش تلفات انسانی و خسارت مالی را از جمله اهداف راه اندازی ایستگاه آتش نشانی و اورژانس اداره بندر عنوان کرد.

وی گفت: هم اکنون واحد آتش نشانی بندر فعال است و این مرکز به عنوان مرکز شماره دو آتش نشانی بوشهر فعالیت می کند و 27هکتار از محوطه این اداره را تحت پوشش خود قرار داده است.

راستاد افزود: زمان رسیدگی به حوادث با راه اندازی این مرکز آتش نشانی بین سه تا پنج دقیقه برآورد شده است.

وی با اشاره به راه اندازی دو جرثقیل دروازه ای در بندر بوشهر گفت: بخشی خصوصی برای راه اندازی این دو جرثقیل که فعالیت های تخلیه و بارگیری کانتینری را انجام می دهد 110میلیارد ریال سرمایه گذاری کرده است. 

راستاد با اشاره به این که با راه اندازی این دو دستگاه، شمار جرثقیل های کانتینربر این بندر به چهار دستگاه افزایش یافته است گفت: بزودی دو جرثقیل دروازه ای دیگر نیز به این مجموعه افزوده می شود. 

منبع: ایرنا

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر