جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرماندار دشتستان در ششمین روز از هفته دولت با حضور در مصلای نماز جمعه شهر برازجان پس از پاسخگویی به سوالات مردم و مراجعین، پیش از خطبه ها سخنرانی نمود...
کد خبر: ۵۲۱۲
شنبه ۰۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۲:۱۰

فکرشهر: فرماندار دشتستان در ششمین روز از هفته دولت با حضور در مصلای نماز جمعه شهر برازجان پس از پاسخگویی به سوالات مردم و مراجعین، پیش از خطبه ها سخنرانی نمود.

به گزارش فکرشهر، دکتر ارسلان زارع ضمن گرامیداشت شهدای دولت بویژه شهیدان رجایی و باهنر گفت: بحمداله دولت تدبیر و امید در اولین سال دوره ی خدمتی خود ، موفقیت های ارزشمندی بدست آورده است که مطمئناً مرهون همکاریهای مردم عزیز و حمایت ها و پشتیبانی های مستمر مقام معظم رهبری است.

وی افزود: همکاری های صمیمانه مردم ، پشتیبانی های رهبر معظم انقلاب ، تلاش و کوشش صادقانه مدیران و کارکنان دولت موجب شده است تا از سرمایه های اجتماعی مملکت ، فضای سیاسی و اجتماعی مناسب همراه با آرامش ، امیدواری ، همدلی و انسجام ملی در کشور ، دستاوردهای ارزشمندی حاصل آید ، از جمله مهار تورم بی سابقه ای که مردم در دولت گذشته همه روزه ، آنها را رنج می داد،به گواه همان مسوولان تورم بالای 46 درصدی، در پایان سال 92 به کمتر از35 درصد و در پایان سال جاری به کمتر از 20درصد خواهد رسید.

فرماندار دشتستان اظهار داشت: فراهم شدن زمینه های رشد اقتصادی و رونق فعالیتهای تولیدی، فعال شدن طرح ها و پروژه های عمرانی، بهبود سیاست و روابط خارجی، برنامه ریزی برای حل مشکلات زیست محیطی و کاهش هزینه های اقشار آسیب پذیر ، طرح سلامت و کاهش هزینه های درمانی و قرارگرفتن همه مردم ، تحت پوشش بیمه از جمله دستاوردهای مهم دولت است.

وی افزود: افزایش تولید نفت و گاز که موجب افزایش درآمدهای دولت شده است یکی دیگر از دستاوردهای دولت است.

دکتر زارع در ادامه گفت: امروزه مردم میهن اسلامی به رشد و توسعه و بالندگی کشور خود امیدوار هستند.

نماینده عالی دولت در دشتستان خاطرنشان کرد: برای خدمت رسانی بهتر به مردم مدیریت برنامه ای بر اساس نگاه علمی و کارشناسانه در دستور کار خود و همکارانم قرار داده ام و اینجانب به دنبال وحدت ، انسجام ، یکپارچگی و افزایش محبت بین مردم عزیز و خدمتگزاران آنها هستم.

مدیر ارشد دولت در دشتستان در پایان از دکتر سالاری استاندار محترم بوشهر به جهت اقدامات توسعه ای استان و عنایت ویژه به شهرستان تشکر و قدردانی نمود.

منبع:پرتال فرمانداری دشتستان

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر