دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: همزمان با آخرین روز از هفته دولت درآیینی با حضور فرماندار دشتستان 16 طرح عمرانی با اعتباری 25میلیارد و320 میلیون ریال در بخش شبانکاره دشتستان به بهره برداری رسید.به گزارش فکرشهر، افتتاح 14 پروژه عمران شهری شهرداری شبانکاره شامل آسفالت معابر و خیابان و کوچه های شهری، تکمیل پارک، تعریض خیابان ها، احداث المان میدان شهدا و نصب تجیهزات راهنمایی و ترافیکی با اعتبار9 میلیارد و 600 میلیون ریال از جمله این طرح ها بود.
کد خبر: ۵۲۵۵
يکشنبه ۰۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۱

فکرشهر: همزمان با آخرین روز از هفته دولت درآیینی با حضور فرماندار دشتستان 16 طرح عمرانی با اعتباری 25میلیارد و320 میلیون ریال در بخش شبانکاره دشتستان به بهره برداری رسید.

به گزارش فکرشهر، افتتاح 14 پروژه عمران شهری شهرداری شبانکاره شامل آسفالت معابر و خیابان و کوچه های شهری، تکمیل پارک، تعریض خیابان ها، احداث المان میدان شهدا و نصب تجیهزات راهنمایی و ترافیکی با اعتبار9 میلیارد و 600 میلیون ریال از جمله این طرح ها بود.

همچنین ساختمان اداره گاز ناحیه شبانکاره دردوطبقه با زیربنای 900 مترمربع با تجهیزات به روز ایمنی و اداری و اعتبار15میلیارد ریال و پروژه ترسیب کربن در روستای زکریایی شامل احداث آب انبار 64 متر مکعبی، هلالی آبگیر با 50 هکتار و 70 بند خاکی با اعتبار 720 میلیون ریال به بهره برداری رسید.

مرکز ترک اعتیاد شبانکاره نیز در آیینی راه اندازی شد.

فرماندار دشتستان در دیدار با خانواده شهید حیدر رییسی نژاد گفت: :خدمت به خانواده معظم شهدا و جامعه ایثارگران از وظایف مهم مسوولان است.

دکتر ارسلان زارع بیان کرد: در توسعه و عمران و آبادی شهرها و روستا توجه به شاخص ها و اولویت های هر منطقه در دستور کار جدی است و در این زمینه تلاش وافر داریم.

امام جمعه شبانکاره نیز گفت: شهدا برای عزت و حفظ کشور و میهن و دین جان خود را از دست دادند و وظیفه ماست که راه آنها را ادامه دهیم.

حجت الاسلام رسول حمادی افزود: دولتمردان سعی کنند در طول دوران خدمتشان راه شهدا را عزتمندانه و با افتخار ادامه دهند.

ابوالقاسم محمدی ریبس اداره منابع طبیعی دشتستان نیز هدف از اجرای طرح ترسیب کربن وهلالی آبگیر را ذخیره آب باران، جلوگیری از فرسایش و رسوب خاک و کنترل سیلاب و تامین آب مورد نیاز دامداران و پارک جنگلی در منطقه عنوان کرد.

منبع:پرتال فرمانداری دشتستان

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر