پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۲۶۳۶
چهارشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۳:۴۳

فکرشهر: در آیینی با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر ۱۱ طرح عمرانی و ورزشی در دیر با اعتبار ۴۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، فرماندار شهرستان دیر ظهر چهارشنبه در این آیین با تبریک ایام الله دهه فجر گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر و چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ۱۱ طرح عمرانی و ورزشی با اعتبار ۴۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در شهرستان دیر افتتاح و کلنگ زنی شد.

کریم علی‌حسنی اظهار داشت: گازرسانی به پنج روستا و یک واحد صنعتی با اعتبار ١۶ میلیارد و ۵٠٠ میلیون ریال و ١٠ واحد مسکونی مددجویی کمیته امداد امام با زیربنای هر واحد ۵٠ مترمربع و اعتبار هر واحد ۳۵۰ میلیون ریال به مناسبت دهه فجر در شهرستان دیر افتتاح شد.

وی با بیان اینکه  مسئولان زمینه استفاده از تسهیلات روستایی برای مردم را فراهم نمایند تصریح کرد: فاز اول قلعه بردستان با اعتبار ١۴ میلیارد ریال و زمین چمن مصنوعی شهر بردستان به مساحت یکهزار و ٢۵٠ مترمربع با اعتبار سه میلیارد ریال  از جمله طرح های افتتاحی شهرستان دیر در این روز می باشد.

فرماندار دیر با بیان اینکه توفیقات انقلاب اسلامی ایران در طول چهل سال گذشته بر هیچ کس پوشیده نیست گفت:افتتاح و بهره برداری  طرح های همزمان با سراسر کشور نشان از رونق اقتصادی، بالندگی نظام و حرکت رو به جلوی انقلاب اسلامی است.

علی حسنی همچنین با اشاره به توسعه چشمگیر ایجاد شده در دوران قبل و بعد از انقلاب افزود: ملت ما در قبل از انقلاب از حداقل ها محروم بودند و اکنون توسعه همه جانبه در بخش های مختلف و در دورترین نقطه روستاها اتفاق افتاده است و باید قدردان این نظام بود.

شهردار دیر در آیین افتتاح ساختمان چند منظوره بوستان قران گفت: این طرح با اعتبار ۳ میلیارد ریال از محل اعتبارات ارزش افزوده و به منظور انجام فعالیت های فرهنگی  قرانی احداث و به بهره برداری رسید.

علی ابراهیمی همچنین در مراسم آغاز عملیات اجرایی فاز اول ادامه بلوار خلیج فارس در دیر اظهار داشت: ادامه بلوار خلیج فارس به طول ۲۱۵ متر و با اعتباری بالغ بر ۶۵۰ میلیون ریال از محل تملک دارایی ها و به عرض ۳۰ متر، ۱۸ متر سواره رو ۲ متر رفوژه عملیات اجرایی آن آغاز شد.

شهردار دیر با بیان اینکه فاز دوم و سوم این پروژه جمعا دو نیم کیلومتر خواهد بود که در سالهای آینده عملیات اجرایی آن اغاز خواهد شد تصریح کرد:بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ۸۹۰ هزار مترمربع کوچه های شهر دیر آسفالت شده که ۷۰ درصد آنها در سه سال اخیر صورت گرفته است.

بازدید معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر به همراه سایر مسؤولین از جشنواره مجسمه شنی و پرواز بادبادکها در ساحل ماسه‌ای شهر دیر از جمله برنامه های سفر مسئولان استان به شهرستان دیر در ایام الله دهه مبارک فجر بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر